ابوترابی:

هزینه دریافت کارت ملی هوشمند ۳۱ هزار تومان است/ آغاز فراخوان دریافت کارت از فردا

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: مردم برای دریافت کارت هوشمند ملی از فردا به دفاتر پست یا پیشخوان مراجعه کنند.

فراخوان دریافت کارت هوشمند ملی از فردا آغاز می شودبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در نشست خبری که امروز(شنبه) برگزار شد، با اشاره به اینکه کارت هوشمند ملی کلید ورود به دولت الکترونیک است، اظهار داشت: تاکنون بیش از 24 میلیون کارت هوشمند ملی دریافت کرده اند.

وی افزود: طبق دستوری که از سوی هیئت وزیران اعلام شد اعتبار کارت های ملی صادر شده از سال 8٠ تا 89 ، تا پایان سال 96 دارای اعتبار است.

ابوترابی با بیان اینکه کارت های ملی از سال 97 فاقد اعتبار است، تاکید کرد: مردم به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل برای کارهای اداری از فردا به دفاتر پست و پیشخوان مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور ادامه داد: حداکثر زمان صدور کارت هوشمند ملی از مرحله درخواست تا صدور کارت 15 روز تا یک ماه است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال در خصوص رقم دریافتی از مردم به منظور صدور کارت ملی هوشمند اظهارکرد: هزینه اخذ درخواست از تکمیل ثبت نام تا تحویل در سراسر کشور حد اکثر 11 هزار تومان است و افراد باید مبلغ 20 هزار تومان نیز به حساب خزانه دولت واریز کنند.

وی تاکید کرد: دریافت هزینه‌ای بالغ بر 31 هزار تومان  برای صدور کارت‌های ملی هوشمند غیر قانونی بوده و با دفاتر پیشخوان متخلف برخورد خواهد شد.

 سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور بیان کرد: به منظور رصد وضعیت صدور کارت هوشمند ملی از سوی افراد شرایطی ایجاد شده تا با مراجعه به سایت سازمان ثبت احوال و با وارد کردن شماره ملی و کد رهگیری خود مطلع شوند که صدور کارت ملی هوشمند در چه مرحله‌ای قرار دارد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان