ماهان شبکه ایرانیان

تقویم گوگل بعد از مدت های طولانی یک ویجت مخصوص iOS دریافت کرد

به گزارش ۹to۵Mac اپلیکیشن تقویم گوگل برای iOS موسوم به Google Calendar، پس از مدت های طولانی و در شرایطی که سه سال از معرفی ویجت ها در iOS می گذرد بالاخره یک ویجت مخصوص در صفحه Today این سیستم عامل دریافت کرد. به لطف این ویجت کاربران می توانند به سادگی کلیه رویدادهای پیش روی خود در تقویم را مشاهده نمایند.

تقویم گوگل بعد از مدت های طولانی یک ویجت مخصوص iOS دریافت کرد

به گزارش 9to5Mac اپلیکیشن تقویم گوگل برای iOS موسوم به Google Calendar، پس از مدت های طولانی و در شرایطی که سه سال از معرفی ویجت ها در iOS می گذرد بالاخره یک ویجت مخصوص در صفحه Today این سیستم عامل دریافت کرد. به لطف این ویجت کاربران می توانند به سادگی کلیه رویدادهای پیش روی خود در تقویم را مشاهده نمایند.

این ویجت در مجموع می تواند شش رویداد تقویم را به نمایش بگذارد

ویجتی که از آن صحبت می کنیم در مجموع می تواند شش رویداد تقویم را به نمایش بگذارد. بدین صورت که در حالت عادی دو رویداد را در خود می گنجاند، اما با اشاره روی آن گسترده تر شده و چهار رویداد دیگر را هم به شما نشان می دهد. درست مثل تمام ویجت های صفحه Today، پیش نمایش رویدادهای آن را می توانید به لطف 3D Touch و وارد کردن فشار روی آیکن تقویم گوگل نیز مشاهده کنید.

این تمام قابلیت هایی است که باید از ویجت یادشده انتظار داشته باشید. در ویجت تقویم گوگل بر خلاف اپ فوق العاده Fantastical 2 خبری از نمایش جدول یک ماه کامل نیست، و این موضوعی است که خیلی ها را به سمت استفاده از تقویم های دیگری به جز تقویم گوگل سوق می دهد.

با این وجود اگر تقویم گوگل اپلیکیشن مورد علاقه شماست، حالا با این ویجت می توانید دسترسی آسان تری به اطلاعات آن داشته باشید. برای دریافت ویجت لازم است که آخرین نسخه تقویم گوگل را از اپ استور دانلود کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان