ماهان شبکه ایرانیان

فاجعه ای دیگر در مسجد خلیل الرحمن به دست صهیونیستها

بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت تقسیم مسجد الخلیل به دست رژیم اشغالگر قدس

بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت تقسیم مسجد الخلیل به دست رژیم اشغالگر قدس

برادران و خواهران مسلمان

رژیم غاصب صهیونیستی، هر روز که می گذرد گامی به اهداف پلید خود نزدیک می شود. جنایت پس از جنایت و حادثه پس از حادثه می آفریند. یک روز مسلمانان بی دفاع را در حال نماز و روزه، در مسجد خلیل الرحمن به خاک و خون می کشد، و روز دیگر آن مکان مقدس را میان یهود و مسلمان به طور نابرابر تقسیم و زمینه خارج ساختن آن مسجد از دست مسلمانان را فراهم می کند. مسجدی که از صدر اسلام در دست مسلمانان بوده و هزاروچهارصد سال از گلدسته های آن ندای «الله اکبر» و «لااله الا الله » و «محمد رسول الله » بلند بوده است.

با نهایت تاسف و اندوه (که اگر مسلمانان از شدت غم بگریند و بمیرند، جا دارد) این حادثه هنگامی اتفاق می افتد که دولتمردان عرب با غفلت از ماهیت ضد اسلامی و ضد عربی و منویات خبیث این رژیم و خطری که انعقاد این نطفه نامشروع در قلب جهان اسلام و عرب برای هر دو دربردارد، سرگرم شناسایی و ایجاد رابطه با آن هستند و در این امر بر یکدیگر سبقت می گیرند.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بارها خطر صهیونیسم را گوشزد کرده است; از جمله در اعلامیه خود به مناسبت فاجعه کشتار دسته جمعی مسلمانان «مسجد الخلیل » زیر عنوان «اعلام خطر جنایت بی سابقه صهیونیستها» آنان را عناصری نژادپرست، ملحد و بی عقیده به دین، و سیطره آنان را بر سرزمینهای مقدس خطری عظیم برای همه ادیان آسمانی عموما «و برای اسلام خصوصا» دانست.

اینک بار دیگر به مناسبت فاجعه تقسیم «مسجد خلیل الرحمن »، این مجمع از مسلمانان می خواهد به پیروی از رهنمودهای مکرر امام راحل «رضوان الله علیه » و مقام معظم رهبری «حضرت آیة الله خامنه ای » جبهه واحد اسلامی را زیر لوای اسلام «صفا کانهم بنیان مرصوص » در برابر عناصر ضد بشری صهیونیسم تشکیل دهند و دست آنان را از اراضی مقدس و از سر مسلمانهای مظلوم کوتاه کنند. ان شاءالله.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان