آزاده صمدی در گفتگو با مهر:

امیدوارم «خانه ما» دوست‌داشتنی باشد/ چالش‌های همراهی اجباری

بازیگر مجموعه «خانه ما» از ویژگی های این سریال گفت و اینکه امیدوار است مردم آن را در نوروز ببینند و دوست داشته باشند.

امیدوارم «خانه ما» دوست‌داشتنی باشد/ چالش‌های همراهی اجباری

آزاده صمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضورش در مجموعه «خانه ما» که این روزها به کارگردانی سامان مقدم در حال تصویربرداری است، گفت: سریال «خانه ما» به تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی فضای شیرینی دارد و قرار است در نوروز 96 به پخش برسد.

وی درباره نقش خود در این سریال عنوان کرد: من نقش زن بارداری را دارم که در موقعیتی به اجبار با چند خانواده دیگر قرار می گیرد و این موقعیت، اتفاقات و چالش هایی را رقم می زند.

این بازیگر درباره فضای کار و اینکه تا چه حد به سمت موقعیت های طنز پیش می رود، اظهار کرد: این مجموعه چندان طنز نیست و بیشتر فضایی شیرین دارد. البته قرار نیست مخاطب در سریال صرفا با موقعیت های طنز همراه شود و کاملا درباره اتفاقات اخلاقی صحبت می شود، یکی از ویژگی های این قصه این است که شخصیت ها و روند داستانی به این سمت می رود که آدم ها درنهایت با دیدن موقعیت ها در رفتارهای خود بهتر شوند و رشد کنند.

وی با اشاره به حضورش در کنار بازیگرانی چون فرهاد آئیش، رویا تیموریان و گوهر خیراندیش یادآور شد: برای من جذاب و لذتبخش است که در کنار پیشکسوت ها کار می کنم و فضای کار دوستانه است. من پیش از این در تئاتر و سینما با آقای آئیش و خانم تیموریان کار کرده بودم ولی تا به حال با خانم خیراندیش همبازی نبودم و حالا از حضورم در کنار این افراد لذت می برم.

صمدی در پایان با اشاره به اینکه پیش از این در تلویزیون در کارهای جدی و تلخ بازی داشته است، یادآور شد: این اولین باری است که در تلویزیون در چنین فضایی بازی می کنم و امیدوارم مخاطب از این کار در ایام نوروز لذت ببرد.

مجموعه «خانه ما» به کارگردانی سامان مقدم و با حضور بازیگرانی چون گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، رویا تیموریان، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، حسن زارعی، پژمان جمشیدی، امیرمهدی ژوله، یاسمینا باهر، علی شادمان، مهسا طهماسبی این روزها در لوکیشنی در نیاوران در حال تصویربرداری است.

سرپرستی نویسندگان این سریال را خشایار الوند بر عهده دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر