ماهان شبکه ایرانیان

نماینده بیجار در مجلس شورای اسلامی:

توجه به مطالبات مردم در اولویت مدیران شهرستان بیجار قرار گیرد

بیجار – نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی توجه به رفع مطالبات مردم را یکی از اولویت های اصلی عنوان کرد و بر توجه به این مهم در شهرستان بیجار تاکید کرد.

توجه به مطالبات مردم در اولویت مدیران شهرستان بیجار قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، حمدالله کریمی ظهر امروز درنهمین جلسه شورای آموزش و پرورش بیجار در سال 95 که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب  اسلامی نتیجه توجه به رای و نظر مردم است.

وی بر ضرورت توجه بر مطالبات مردم تاکید کرد و گفت: اگر کسی خواهان استمرار انقلاب است باید به مطالبات مردم که بخشی از آن در حوزه آموزش و پرورش است، توجه کند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی "سلامت اداری" را مهمترین مطالبه مردم در آموزش و پرورش کشور عنوان کرد و بیان داشت:سلامت اداری این نهاد مورد خدشه واقع شده است که این موضوع منجر به کلید خوردن استیضاح وزیر آموزش و پرورش پس از سه ماه شده است که این امر در شان نظام و آموزش و پرورش ایران نیست.

وی  به مهاجرت مردم بیجار اشاره کرد و افزود: مردم این شهر به دلیل نبود امکانات مجبور به مهاجرت می شوند و ما مجبوریم از امکانات و ظرفیت های موجود به بهترین نحو استفاده کنیم.

کریمی واگذاری  تالار شهید رجایی به حوزه هنری برای تبدیل به سینما نمونه ای از این تغییرات  دانست و بیان داشت:باید در راستای توسعه بیش از پیش شهرستان گام برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش بیجار اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی از این مشکلات در مرکز استان قابل حل است و انتظار داریم کمک ها بجا و به حق باشد.

وی خواستار توجه به وضعیت تعدادی از آموزشیاران نهضت شد و گفت: تعدادی از آموزشیاران نهضت بعد از گذشت چندین سال خدمت دارای وضعیت نامشخصی هستند و امیدواریم با نگاه ویژه آموزش و پرورش استان وضعیت این افراد نیز مشخص شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به انتقاد از عملکرد مدیران شهرستان پرداخت و گفت: مشکلات این شهر نتیجه عملکرد بد مسئولان این شهر است و اگر در بخشی کاری صورت می گیرد نتیجه تلاش گروهی مجموعه مدیران است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان