ماهان شبکه ایرانیان

مدل کوسن مبل،چی برای خونه شما بهتره؟

از ما بپرسید: ما به تازگی مبلمان خانه خود را عوض کرده ایم. به دنبال خرید کوسن برای مبل هستیم و کمی سر در گم شده ایم. شما چه نوع کوسنی را برای مبلمان پیشنهاد می کنید؟

از ما بپرسید: ما به تازگی مبلمان خانه خود را عوض کرده ایم. به دنبال خرید کوسن برای مبل هستیم و کمی سر در گم شده ایم. شما چه نوع کوسنی را برای مبلمان پیشنهاد می کنید؟

برای انتخاب بهترین کوسن در دکوراسیون منزل فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. اگر سبک دکوراسیون منزل شما تلفیقی است، دستتان بازتر است و می توانید بیشتر به خواسته دلتان گوش کنید.

در سبک تلفیقی هماهنگی طاهری کوسن با مبلمان و وسایل کفایت می کند، ولی در سبک مدرن، سبک کلاسیک و دیگر سبک های دکوراسیونی باید از قوانین آنها پیروی کرد. سبک مدرن نیازمند کوسن ساده تر و به سبک جدیدتر است و در سبک کلاسیک برای خرید کوسن باید به سراغ رنگ های مشخص و طرح های کلاسیک بروید.

مدل کوسن برای مبل را با توجه به رنگ مبل انتخاب کنید. رنگ کوسن باید با دکوراسیون هماهنگ باشد و این هماهنگی می تواند از ترکیب رنگی مشابه بیاید و یا از رنگ های مکمل برای کوسن روی مبل استفاده کنید.

مطلب مرتبط: کوسن مبل، 50 طرح متنوع برای مشکل پسندان!

کوسن مبل استیل باید با رنگ مشابه مبلمان خود باشد. خرید کوسن رنگی و استفاده از انواع مدل کوسن فانتزی را برای سبک مدرن دکوراسیون به کار ببرید.

اگر رویه مبلمان منزل شما از پارچه طرحدار است، بهتر است کوسن را تک رنگ و با طرح های بسیار ساده تر خریداری کنید. برای مبلمان منزل که پارچه ساده و تک رنگ دارید، می توانید طیف وسیع تری از مدل های کوسن را به کار ببرید. کوسن روی مبل می تواند پارچه طرحدار باشد و یا فرم های متنوع تری داشته باشد.

ست کوسن

ست کوسن مبل

45000تومان
کوسن آبی

کوسن آبی

نامشخص
کوسن ابر مهربون

کوسن ابر مهربون

40000تومان

با مراجعه به ویترین کالای چیدانه تنوع بسیار زیادی از کوسن در مقابل شما قرار می گیرد. هم چنین می توانید سواالات دکوراسیونی خود را در قسمت افزودن دیدگاه در پایین صفحه با ما در میان بگذارید.

نویسنده: صدف حقیقت ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان