ماهان شبکه ایرانیان

جشنواره کالاهای فرهنگی، برگزیدگان خود را شناخت

دومین جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

جشنواره کالاهای فرهنگی، برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی- اسلامی امروز 19 بهمن ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی و دست‌اندرکاران حوزه محصولات فرهنگی به کار خود پایان داد.

در بخش کتاب – اسباب بازی رتبه اول به سمانه قاسمی به دلیل ایده پردازی در طراحی مجموعه آثار انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رتبه دوم به طور مشترک به سپیده فتحی نویسنده کتاب «ملیله کاغذی» و رضا سراج نویسنده کتاب «شناخت کامل الکترونیک» تعلق گرفت. همچنین از سیاوش ذوالفقاریان پیشکسوت کتاب اسباب بازی و مدیرمسئول انتشارات تولد، تهمینه کرمانی مدیر مسئول انتشارات پیام مشرق و علی خدایی به خاطر طراحی کتاب «همین و همان» تقدیر شد.

رتبه اول در بخش اسباب بازی و سرگرمی به علیرضا جراحی به خاطر اثر «پل خواجو» رتبه دوم به تعاونی زنان مهر پروین به خاطر اثر «کیف و عروسک‌های مهمان ناخوانده» تعلق گرفت. «گوی‌ران» از شرکت سرگرمی‌های صنایع آموزشی اثر تقدیری در بخش اسباب بازی و سرگرمی بود.

همچنین در بخش نوشت افزار رتبه اول به امیرالله ورن، «شرکت ایماء» به دلیل طراحی و استفاده مناسب از نمادهای ایرانی- اسلامی و رتبه دوم به شرکت کتیبه به دلیل کیفیت و استفاده مناسب از نمادهای ایرانی اسلامی و همچنین تنوع محصولات برای مخاطبان نوجوان و بزرگسال تعلق گرفت. همچنین از محصولات شرکت «فطرس» به دلیل تولید و طراحی شخصیت‌های محبوب دفاتر آراد به جهت فروش و صادرات به سایر کشورها و همچنین کیفیت تولید و تعاونی زنان مهر پروین به دلیل طراحی مناسب و تنوع محصولات تقدیر شد.

در مراسم اختتامیه دومین جشنواره کالاهای فرهنگی از عباس کاظمی به دلیل مجموعه پژوهش های انجام شده در حوزه مصرف کالاهای فرهنگی و نگارش کتاب «مطالبات فرهنگی، مصرف فرهنگ و زندگی روزمره ایرانیان» و همچنین از طلیعه خادمیان به خاطر نگارش کتاب «سبک زندگی و مصرف فرهنگی»؛ مطالعه‌ای در حوزه جامعه شناسی فرهنگی و دیباچه ای به سبک زندگی فرهنگی ایرانیان تقدیر شد.

همچنین برگزیدگان بخش پژوهش در حوزه پایان نامه، طاهره موسوی کاخطی به دلیل نگارش پایان نامه‌ای در ارتباط با مصرف کالاهای فرهنگی در ایران، سمیرا اجتهادی به دلیل مطالعه و تببین زیرساخت‌های توسعه بازار کالاهای فرهنگی و سهیلا کاظمی به خاطر نگارش پایان نامه‌ای با موضوع پژوهشی برای طراحی عروسک در بستر فرهنگی ایران تقدیر شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان