حضور ستاره‌های فوتبال جهان در "پاکستان" + تصاویر

برخی ستاره‌های فوتبال جهان از جمله رایان گیگز، روبرت پیرس، روبرتو کارلوس، نیکولاس آنلکا، جورج بوآتنگ، دیوید جمیز به همراه رونالدینیو امروز صبح وارد پاکستان شدند.

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، برخی ستاره‌های فوتبال جهان از جمله رایان گیگز، روبرت پیرس، روبرتو کارلوس، نیکولاس آنلکا، جورج بوآتنگ، دیوید جمیز به همراه رونالدینیو امروز صبح وارد پاکستان شدند.
 
ستاره های فوتبال جهان قرار است پس از اقامت کوتاهی در پایتخت پاکستان، عازم شهرهای کراچی و لاهور شده و در این شهرها اقدام به انجام بازی های دوستانه با تیم های محلی پاکستان کنند.
 
به گزارش داون، رونالدینیو و همراهان قرار است امروز اولین بازی دوستانه با تیم‌های محلی پاکستان را در شهر کراچی انجام دهند این در حالی است که بازی بعدی این گروه در شهر لاهور خواهد بود.
 
هدف پاکستان از دعوت این گروه بین المللی از ستاره های فوتبال جهان، کمک به ارتقای فوتبال پاکستان و نیز تلاش برای اثبات امنیت و ثبات این کشور در سطح جهانی است.
 
در واقع ارتش پاکستان میزبان ستارگان فوتبال جهان است و امنیت آنها را تضمین می‌کند.
 
گزارش ها حاکی است این هیات بین المللی فوتبال همچنین قرار است ملاقاتی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان داشته باشد.
 
رونالدینیو در 97 بازی خود 33 گل به ثمر رساند و در تیم ملی فوتبال کشورش جاودانه شد. قرار است جوایزی ارزنده از سوی سازمان‌های مختلف مردم نهاد در پاکستان برای رونالدینیو تدارک دیده شود.
 
حضور ستاره‌های فوتبال جهان در  
 
حضور ستاره‌های فوتبال جهان در  
 
حضور ستاره‌های فوتبال جهان در  
 
حضور ستاره‌های فوتبال جهان در  
/
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان