ماهان شبکه ایرانیان

رسول نجفیان؛

حضور در یک فریم فیلم درخشنده نیز برایم موفقیت بزرگی است

نجفیان درباره جشنواره فجر نیز گفت: حضور جشنواره فیلم فجر ارزشمند و بودن آن بهتر از نبودن آن است و به نوعی تبادل فرهنگی می رسیم. بسیاری از خارجی ها با برگزاری این جشنواره متوجه می شوند که ایرانیان چه نوع فرهنگی دارند

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- رسول نجفیان بازیگر فیلم «زیر سقف دودی» گفت: ظاهر شدن در یک فریم از فیلم خانم درخشنده توفیق بزرگی است که به آن افتخار می کنم.رسول نجفیان جزو چهره هایی است که طی این سالها بیشتر در تلویزیون او را دیدیم. او که امسال در فیلم «زیر سقف دودی» پوران درخشنده همکاری داشته است، به بانی فیلم گفت: من به خانم درخشنده و کارهای ایشان ارادت دارم و جزو کارهای مردم فهم است و از آن دست هنرمندانی نیست که در برج عاج زندگی کند یا هنر پیچیده جایی را نشان نمی دهد که هیچ تناسبی با فرهنگ ما ندارد.

حضور در یک فریم فیلم درخشنده نیز برایم موفقیت بزرگی است 

نجفیان ادامه داد: وقتی خانم درخشنده متن را برایم تعریف کرد، متوجه شدم خیلی زیباست و پذیرفتم بازی کنم. نقش شخص خیری را در دو یا سه سکانس دارم که عاشق ها را دوست دارد و هر کاری از دستش بر بیاید انجام می دهد و خیلی از آن استقبال کردم.این بازیگر یادآوری کرد: ظاهر شدن در یک فریم از فیلم خانم درخشنده توفیق بزرگی است که به آن افتخار می کنم و کسانی که دغدغه مردم را دارند، برایم ارزش خاصی دارند.

 حضور در یک فریم فیلم درخشنده نیز برایم موفقیت بزرگی است

نجفیان درباره جشنواره فجر نیز گفت: حضور جشنواره فیلم فجر ارزشمند و بودن آن بهتر از نبودن آن است و به نوعی تبادل فرهنگی می رسیم. بسیاری از خارجی ها با برگزاری این جشنواره متوجه می شوند که ایرانیان چه نوع فرهنگی دارند و به نظرم یک نفر باید باشد که به فردی مانند ترامپ بفهماند ایرانیان اهل فرهنگند و تروریست نیستند. در عصر تفتیش عقاید در اروپا زنان ایرانی اهل فرهنگ و شعر و ادب وجود داشتند و شعر می گفتند و به نظرم جشنواره عصاره و چکیده ملتی این تمدن و فرهنگ آن است.

 حضور در یک فریم فیلم درخشنده نیز برایم موفقیت بزرگی است

آرام و با طمأنینه

رسول نجفیان مردی که رفتار آرام و متین او در زندگی فردی، به نقشهایش نیز تسری یافته است، بیشتر به عنوان چهره ای تلویزیونی شناخته می شود. شاید همین مسئله هم موجب شده کارگردانان سینما خیلی به یاد او نباشند تا شمار فیلم های او از 01 تجاوز نکند. این در حالی است که نجفیان به دلیل همین کاریزمای جالب، می تواند انتخاب خوبی برای نقشهای متفاوت به ویژه در آثار کمدی باشد. او امسال نقشی کوتاه در فیلم پوران درخشنده، «زیر سقف دودی» بازی کرد تا پنج سال پس از فیلم ناکام «خنده در باران» (داریوش فرهنگ) دوباره روی پرده دیده شود. این بازیگر پیشکسوت 65 ساله تنها یک بار در سال 69 برای ساخت موسیقی متن فیلم «نقش عشق» (مرحوم شهریار پارسی پور) در نهمین جشنواره فیلم فجر، نامزد دریافت جایزه بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان