عیادت رییس حوزه هنری از حبیب‌الله کاسه‌ساز

محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری از حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده سینمای ایران در بیمارستان بقیة الله الاعظم (عج) عیادت کرد.

عیادت رییس حوزه هنری از حبیب‌الله کاسه‌ساز

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن مؤمنی شریف رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی به همراه کورش زارعی رییس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، حبیب احمدزاده نویسنده، محقق و مستندساز و یزدان عشیری مدیر روابط عمومی و امور محافل سازمان سینمایی حوزه هنری با حضور در بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) از حبیب الله کاسه ساز عیادت کردند و در جریان روند درمان وی قرار گرفتند.

رییس حوزه هنری در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی عاجل برای این تهیه کننده سینمای انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: امیدواریم به زودی سلامتی کامل برای این عزیز حاصل شود و شاهد حضور مجدد این تهیه کننده پرکار و زحمتکش به صحنه فعالیت سینمایی و فرهنگی باشیم.

حبیب الله کاسه ساز از تهیه‌کنندگان باسابقه سینمای ایران است که از بهمن ماه سال گذشته از بیماری سرطان رنج می‌برد و در این مدت در حال درمان این بیماری است.

حبیب‌الله کاسه‌ساز متولد 1341 در تهران است وی فارغ‌التحصیل رشته‌ فیلمنامه‌نویسی از دانشکده‌ سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. کاسه‌ساز بازی در فیلم‌هایی چون «پرواز در نهایت» (1369)، «هور در آتش» (1370)، «آخرین مرحله (1374) و کارگردانی فیلم «کارناوال مرگ» (1387) را در کارنامه‌ هنری‌اش دارد. این هنرمند، تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی نظیر «پرنده‌باز کوچک» (1380)، «او» (1382)، «پروانه‌ای در مه» (1384)، «اخراجی‌ها 1 و 2» (87 – 1385)، «نظام از راست» (1387)، «مأموریت تهران» (1389) و … همچنین مجموعه‌های «درچشم باد» (87 – 1382) و «فوق سری» (1393) و … را به عهده داشته است.

وی به عنوان مجری طرح، مدیر تولید، مدیر تدارکات و سرمایه‌گذار نیز سابقه‌ فعالیت دارد. از جمله سوابق اجرایی کاسه‌ساز، می‌توان به مدیریت تولید و پشتیبانی امور سینمایی وزارت ارشاد، مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، عضویت در هیات‌ مدیره‌ انجمن سینمای جوان ایران، عضویت در شورای عالی جوانان و عضویت در هیات‌ مدیره‌ شهرک سینمایی دفاع مقدس، دبیری جشنواره فیلم پلیس و ... اشاره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان