جوانان باید برای به دست آوردن جایگاه خود بجنگند؛

میثاقیان: صد در صد از پارسال بهتریم

سرمربی تیم سیاه جامگان معتقد است که در حال حاضر بازی های دوستانه بیشتر از هر چیزی می تواند به تیمش کمک کند.

میثاقیان: صد در صد از پارسال بهتریم

اکبر میثاقیان سرمربی تیم سیاه جامگان که شب گذشته نیز در مراسم قرعه کشی لیگ برتر حاضر بود در مورد قرعه تیمش در مسابقات لیگ هفدهم و رویارویی با ذوب آهن در هفته اول به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما به هر تیمی می خوردیم بازی سختی داشتیم؛ امسال همه تیم ها در حد بضاعت خود خوب تدارک دیده اند. تیم ما هم تیم جوانی است و یارهای جوانی داریم که 70 -80 درصد تیم فصل گذشته که من هدایت تیم را بر عهده گرفتم حفظ شده و فقط محمد خانزاده از تیم جدا شد.


میثاقیان در مورد اینکه چقدر جوانانی که به خدمت گرفته، رضایت او را جلب کرده هم ادامه داد: جوان ها باید یواش یواش جا بیافتند و کارشان بگیر نگیر دارد. خدا را شکر من در هر تیمی به جوانان بازی داده ام مثل شموشک، ابومسلم و .. جوانانی که بازی دادم خوب جواب گرفتم. جوان ها باید بجنگند تا خودشان را نشان دهند.


سرمربی سیاه جامگان در مورد کیفیت اردوی ترکیه و اینکه آیا با توجه به شرایط جوی که به وجود آمده بود، این اردو رضایت او را جلب کرده یا خیر بیان کرد: اردوی خوبی بود؛ اگرچه چند روزی مِه هم وجود داشت ولی در مه هم تمریناتمان را دنبال کردیم. مسئولان هم تلاش کردند تا این اردو فراهم شود و در مجموع شرایط خوبی داشتیم.


میثاقیان در مورد بازی های تدارکاتی این تیم که با تیم های پیکان و مسجد سلیمان برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: ما باید هر چه بیشتر بازی های دوستانه را در دستور کار خود قرار دهیم؛ چرا که با انجام بازی های دوستانه به نقاط قوت و همینطور مشکلات تیممان پی می بریم. دو بازی مقابل پیکان و نفت مسجد سلیمان داریم و در صدد تدارکات دو بازی دوستانه دیگر هم هستیم.


سرمربی تیم سیاه جامگان در پایان در خصوص اینکه چقدر به تیم خود برای لیگ هفدهم ایمان دارد، گفت: تمام تمرکز ما این است که مشکلات پارسال دوباره تکرار نشود. البته باید شانس هم یارما باشد و من مطمئنم صد در صد از پارسال بهتریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان