به گزارش باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، گرافیک تلویزیونی شبکه چهار سیما از 22 بهمن با تغییراتی محسوس در کاربرد، رنگ، فرم و تکنیکهای اجرا به روی آنتن میرود.
هویت بصری و گرافیک شبکه چهار با المانهای کاملا ایرانی و اسلیمی و مناسب با ذائقه مخاطب ایرانی طراحی شده و آماده رونمایی می باشد.
به گفته عباس محبوب مسئول طراحی گرافیک جدید شبکه 4:با توجه به هویت شبکه 4 و رسالت شبکه سعی کردیم در این پروژه از عناصر فرهنگی ایرانی استفاده کنیم و به همین دلیل در طراحی لوگو شبکه از رنگ فیروزه ای که نمایانگر هویت ایرانی، اسلامی و فرهنگی ما می باشد استفاده کردیم.
وی در این باره گفت: از ساختار خود لوگوی شبکه چهار استفاده کردیم و تغییرات را اعمال کردیم و رنگ آن را به فیروزه ای-طلایی تغییر دادیم. ما تلاش کردیم طرحی را استفاده کنیم که علاوه بر اینکه کاملا ایرانی است مدرن هم باشد و برای مخاطب جذابیت بصری داشته باشد. برای زیرنویس های شبکه نیز از یک متریال شیشه ای فیروزه ای که درخشندگی خوبی دارد استفاده شده است.
هویت بصری شبکه چهار که بسیار حرفه ای و هوشمندانه طراحی شده است ، شامل پکیج گرافیک ، بازطراحی لوگو و ... می باشد. و در ساخت آن به تمامی عناصر سمعی و بصری از جمله تم موسیقیایی آن و نیز طراحی فونت توجه خاص شده است.