ماهان شبکه ایرانیان

سخنی با خوانندگان

جلوه های قدرت الهی در لحظه لحظه بهار تجلی می یابد. شکفتن شکوفه های بهاری، جوشش چشمه ها و ترنم نسیم و نشاط پرندگان، تفسیری از گل واژه توحید است.

جلوه های قدرت الهی در لحظه لحظه بهار تجلی می یابد. شکفتن شکوفه های بهاری، جوشش چشمه ها و ترنم نسیم و نشاط پرندگان، تفسیری از گل واژه توحید است.

شقایقها به تقدیس و غنچه ها به تسبیح، گلبرگ های خود را در سپیده دم بهار می گشایند. و چمنزار در وزش باد بهار به رکوع و سجود می افتد...

حلول سال نو و میلاد گل و سبزه را به خوانندگان عزیز تبریک می گوییم و آغازی بهاری و فرجامی خوش را برای تان آرزومندیم. ما نیز همراه با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای «مد ظله العالی » که سال 78 را سال همدلی و همراهی آحاد ملت مسلمان ایران و سال امام خمینی نامیدند، ضمن گرامیداشت یکصدمین سال تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی «ره »; این تقارن را به فال نیک گرفته و از درگاه خداوند منان، سالی مالامال از شکوفه های مهربانی و همدلی برای تمامی مسلمانان خواستاریم.

تغییر و دگرگونی بهترین ارمغانی است که خداوند مهربان با بهار به بندگانش ارزانی می دارد. «ره آورد نور» نیز در سال جدید با دگرگونیها و تغییراتی چند، پای به عرصه انتشار پیاپی نهاده و اینک اولین شماره آن، خود را هم سفر باد بهار به حضورتان رسانده است.

پس از اولین و دومین پیش شماره که با یاری و همدلی و همراهی همکاران و حسن استقبال دلگرم کننده شما به منصه ظهور رسید، اینک مطالب با ترتیبی متفاوت نسبت به قبل ارائه می گردد. بخشهای جدیدی با عناوین «پنجره ها»، «نامه های رسیده »، «نمایه مطبوعات فنی »، «نمایه نرم افزارهای اسلامی » و «آیینه کتاب » به بخشهای قبلی افزوده شده است (در ترتیب مطالب، بهتر آن دیدیم تا قسمت «پنجره ها» را در صفحات آغازین و نمایه ها را در قسمت پایانی نشریه قرار دهیم). عرضه مطالب نیز از این پس با تنوع بیشتری صورت خواهد گرفت. همچنین از تصاویر و عکسهای مناسب استفاده خواهد شد.

از آنجا که بخشی از مخاطبان این نشریه، کاربران کامپیوتر می باشند و با عنایت به نیاز این گروه به مقالات فنی و مرتبط با رایانه ها که در جهت ارتقای دانش کاربران و استفاده مناسبتر آنها از کامپیوتر ضرور است، بخش نمایه مطبوعات فنی را به مطالب نشریه افزوده ایم. به این ترتیب خوانندگان گرامی می توانند موضوعات مورد نظر خود را به سهولت یافته و به آنها مراجعه نمایند. این کار ضمنا باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خوانندگان خواهد شد. بعلاوه، گزیده ای از مطالب فنی را نیز در قالبی کوتاه در هر شماره به چاپ می رسانیم. اینها در مجموع تلاشی است که برای عرضه هر چه بهتر و مطلوبتر محصول کار به حضور خوانندگان ارجمند صورت پذیرفته و امیدواریم مقبول طبع و خاطرتان قرار گیرد.

نامه هایی هم در این مدت کوتاه از سوی خوانندگان به دستمان رسیده که به ترتیب در بخش «نامه های رسیده » درج خواهیم نمود. «ره آورد نور» از مطالب و مندرجات نامه ها و نیز از پیشنهادهای رسیده استقبال می کند و هر گونه مطلب و اظهار عقیده مخاطبان خود را به دقت مورد توجه قرار داده و تمامی مساعی خویش را به منظور تامین نظرات صائب خوانندگان گرامی به کار خواهد بست.

امیدواریم این خدمت هر چند ناچیز ما به ساحت فرهنگ و معارف اسلامی، مورد رضایت خداوند تبارک و تعالی و نایت حضرت حجة بن الحسن «عج » قرار گیرد. و این تلاش در به کارگیری علوم و فنون جدید در راستای پیشبرد اهداف بلند مرتبه اسلام مفید و مؤثر افتد.

سردبیر

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان