نقوی حسینی در دیدار با وزیر ارشاد؛

اداره کل ارشاد استان تهران در ورامین مستقر شود

تهران- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس در دیدار با وزیر ارشاد گفت: لازم است اداره کل ارشاد استان تهران در ورامین مستقر شود.

اداره کل ارشاد استان تهران در ورامین مستقر شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی در دیدار با رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که پیش از ظهر دوشنبه با حضور فرمانداران و رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک در وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: دیار 15 خرداد همواره در صف اول دفاع از ارزشهای انقلابی و فعالیت های فرهنگی بوده است.

وی افزود: یکی از موارد مطروحه در این جلسه استقرار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ورامین است.

نقوی حسینی بیان داشت: طی این دیدار مقرر شد با توجه به دستور وزیر محترم یک هیات متشکل از معاونین وزیر و رئیس ادارات ارشاد تشکیل شود تا در اولین فرصت با بازدید جداگانه از شهرستان های ورامین، پیشواو قرچک  نسبت به تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی اقدامات لازم صورت بگیرد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس در ادامه گفت: در این جلسه لزوم ایجاد و راه اندازی سینما در هر سه شهرستان نیز مطرح شد.

وی افزود: از دیگر مباحث مطرح شده طی این جلسه کمک مالی به  انجمن های هر سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک بوده است.

نقوی حسینی در حاشیه این دیدار به خبرنگار مهر گفت: دشت ورامین متشکل از سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا با دارا بودن قدمت سابقه انقلابی و درخشیدن در 15 خرداد استحقاق آن را دارد که از امکانات و پیشرفت های زیادی برخوردار شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان