ماهان شبکه ایرانیان

افتتاح بانک اطلاعات در اصفهان

مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی روز یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۷۷ اولین بانک اطلاعات نرم افزارهای علوم اسلامی را در حوزه علمیه اصفهان افتتاح نمود. این مراسم با حضور حضرت آیة الله مظاهری رئیس این حوزه و نیز حجت الاسلام بهرامی، نماینده مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و مسئولان مدارس علمیه در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.

مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی روز یکشنبه 29 آذر 1377 اولین بانک اطلاعات نرم افزارهای علوم اسلامی را در حوزه علمیه اصفهان افتتاح نمود. این مراسم با حضور حضرت آیة الله مظاهری رئیس این حوزه و نیز حجت الاسلام بهرامی، نماینده مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و مسئولان مدارس علمیه در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.

حضرت آیة الله مظاهری ضمن سخنانی خواستار تقویت این مجموعه ها و امکانات در سطح حوزه علمیه اصفهان شدند و اظهار امیدواری فرمودند که آن حوزه نیز همگام با حوزه علمیه قم با کامپیوتر و نرم افزارهای علوم اسلامی آشنا شود و از این ابزار سودمند بهره برد.لازم به ذکر است که این بانک اطلاعات با هفت دستگاه رایانه و یک دستگاه چاپگر و انواع نرم افزارهای علوم اسلامی تجهیز شده است.

این هشتمین بانکی است که مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی طی سالهای اخیر دایر نموده است.بانک اطلاعات حوزه علمیه اصفهان در ساختمان اداری فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، واقع در چهارراه تختی در دو وقت صبح و عصر فعال می باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان