ماهان شبکه ایرانیان

جدیدترین رندرهای موبایل V۳۰ ال جی را در اینجا ببینید

همانطور که در خبرها خواندید ال جی امروز خانواده موبایل های Q۶ خود را معرفی کرد، اما اگر منتظر یک پرچمدار واقعی از این شرکت هستید باید بگوییم که با استناد به عکس ها و اطلاعات لو رفته، چیزی تا رونمایی از موبایل V۳۰ باقی نمانده.

جدیدترین رندرهای موبایل V30 ال جی را در اینجا ببینید

همانطور که در خبرها خواندید ال جی امروز خانواده موبایل های Q6 خود را معرفی کرد، اما اگر منتظر یک پرچمدار واقعی از این شرکت هستید باید بگوییم که با استناد به عکس ها و اطلاعات لو رفته، چیزی تا رونمایی از موبایل V30 باقی نمانده.

صبح امروز رندرهای تازه ای از این تلفن همراه در فضای مجازی قرار گرفت که وجود نمایشگر FullVision با لبه های خمیده را برای آن تایید می کنند و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در آن از نمایشگر ثانویه که ویژگی اصلی سری V ال جی به شمار می روند، خبری نیست.

V30 ظاهرا قرار است که همچون جی 6 به یک پنل پشتی از جنس شیشه مجهز شود و این یعنی خبری از باتری قابل تعویض در آن نخواهد بود.

اضافه کنیم که طبق خبرهای منتشره V30 به احتمال زیاد مجهز به قابلیت شارژ بیسیم خواهد بود.

از دیگر تغییرات عمده ای که در طراحی [رندرهای] V30 به چشم می خورد، می توان به جک هدفون اشاره نمود. بله این بخش هنوز هم در بدنه دستگاه وجود خواهد داشت منتها به بخش بالایی بدنه منتقل و جای خود را به دو اسپیکری داده که کنار پورت USB-C قرار داده شده اند.

البته پیش بینی می شود که این موبایل همراه با جدیدترین سخت افزار حال حاضر بازار از جمله چیپست اسنپدراگون 835 عرضه گردد با این همه،  سری V به خاطر برخورداری از امکاناتی نظیر نمایشگر ثانویه و همچنین باتری قابل تعویض خود را از سری G جدا می کردند و حالا که رندرها حذف این دو مشخصه را در آن نشان می دهند مشخص نیست که استقبال از آنها در چه سطح و اندازه ای خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان