ماهان شبکه ایرانیان

عقب‌گرد مازراتی، جلو پنجره نامناسب مازراتی گرن‌توریسمو ۲۰۱۸

بدون شک کمپانی خودروسازی مازراتی را می‌توان یکی از خودروسازان بنام و مطرح جهان معرفی کرد که محصولات آن زبان زد خاص و عام است، اما با تجربه بیش از ۱۰۰ سال فعالیت در صنعت بزرگ خودروسازی، در آخرین پروژه کاری خود که هفته پیش به معرفی آن پرداختیم، تاحدودی کم کاری کرده و یک نقطه ضعف بزرگ در دل آن کاشته است تا حالا تبدیل به یک سوژه اصلی برای رسانه‌های بی ...

بدون شک کمپانی خودروسازی مازراتی را می‌توان یکی از خودروسازان بنام و مطرح جهان معرفی کرد که محصولات آن زبان زد خاص و عام است، اما با تجربه بیش از 100 سال فعالیت در صنعت بزرگ خودروسازی، در آخرین پروژه کاری خود که هفته پیش به معرفی آن پرداختیم، تاحدودی کم کاری کرده و یک نقطه ضعف بزرگ در دل آن کاشته است تا حالا تبدیل به یک سوژه اصلی برای رسانه‌های بین المللی شود.
عیبی که رسانه‌های خارجی به خودروی جدید مازراتی "گرن توریسمو" در دو مدل کوپه و کروکی وارد کرده‌اند و حالا خودروبانک به تشریح آن پرداخته است، مربوط به جلوپنجره این دو مدل خواهد شد که حدود 70 درصد از ساختار آنان جعلی است، به این صورت که شرکت خودروسازی مازراتی برای ساخت جلوپنجره "گرن توریسمو" و "گرن کابریو" که هفته گذشته در جشنواره سرعت "گوودوود" به طور رسمی رونمایی شدند، از یک جلوپنجره کاملا جدید، اما پلاستیکی استفاده کرده است که طبق ادعای وبسایت منبع، حدود 70 درصد از ساختار آن را تشکیل می‌دهد که برای خودروساز بزرگی همچون مازراتی با تاریخچه فعالیت بیش از 100 سال، یک نقطه ضعف نسبتا بزرگ به شمار می‌رود، هرچند دو خودروی هوندا سیویک تایپ R جدید و همچنین خودروی M240i نیز چنین گناهی مرتکب شده‌اند.
در پایان هم بد نیست بدانید که این خودرو در هر دو مدل کوپه و کروکی، از یک پیشرانه 4.7 لیتری هشت سیلندر استفاده می‌کند که نیروی تولیدی آن به مرز 460 اسب بخار و همچنین گشتاور آن هم به رقم 520 نیوتن متر می‌رسد که از طریق جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دریافت شده و به چرخ‌های محرک ارسال می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان