ماهان شبکه ایرانیان

گروه شیطان پرستان مصر...

گروه شیطان پرستان مصر و دستهای پنهان و آشکار صهیونیسم و آمریکا در پیدایش آن

گروه شیطان پرستان مصر و دستهای پنهان و آشکار صهیونیسم و آمریکا در پیدایش آن

دولتهای استعمارگر و قدرتهای استکباری، سابقه ننگین و سیاهی در ایجاد و پرورش مذاهب ساختگی و نیز در دامن زدن به اختلافهای مذهبی و فرقه ای در کشورهای اسلامی دارند.

آنچه در زیر می خوانید برگ تازه ای از اسناد و خیانت این دولتهاست که به قلم فرستاده مجله «العالم » در قاهره است و از شماره 559 این مجله ترجمه شده است.

معاونت دادستانی کل کشور مصر، تحقیق و بازجویی درباره 85 نفر دختر و پسر جوان مصری را که در آخر ماه ژانویه گذشته بازداشت شده اند، به عهده گرفته است. این گروه در میان دانشگاه های مصر، سازمان و فرقه ای را جهت تبلیغ شیطان پرستی به وجود آورده اند و اکنون بازداشت شده اند تا تحقیقات لازم درباره آنها به عمل آید.

تحقیقات معاونت دادستانی که قرار است مجددا در پایان ماه فوریه و آغاز ماه مارس صورت گیرد، اسناد و شواهد فراوانی را نشان می دهد که تکان دهنده است. متهمان تاکید کرده اند که در پیدایش شیطان پرستی و افشاندن بذر این فرقه باطل در مصر، آمریکا و اسرائیل نقش بزرگی به عهده داشته اند. افکار و عقائد پیروان گروه شیطان پرستان -که براساس آنچه تحقیقات نشان داده- وابسته به طبقه ثروتمند و مرفه مصر واز آن جمله فرزندان برخی از مسؤولان بلندپایه سیاسی و هنرمندان و روزنامه نگاران هستند، براین اساس استوار است که خداوند به شیطان ظلم کرد[!] و بدون این که به او اجازه دفاع از خود بدهد، او را از بهشت بیرون کرد از این رو باید او را پرستش کرد زیرا -به گفته آنان- او برای پرستش، شایسته تر از خداست چون با شجاعت با خدا مخالفت کرد[!].

مراسم نیایش شیطان پرستان

رهبر این گروه که جوانی به نام «عمادالدین حمدی » است و لقب «خدمتگزار شیطان » دارد، در جریان بازجویی تاکید کرده است که بارها توانسته است شیطان را فرا خوانده و با او به گفتگو بپردازد و شیطان همه خواسته های او را برآورده کرده است.

همچنین وی ضمن تحقیقات و بازجویی گفته است:

این گروه، مراسم و برنامه های خاص نیایش دارند که بارزترین آنها بدین قرار است: اعضای این گروه به گورستانها و مخصوصا به گورستان «کومنولث » در شهرک نصر در قاهره می رفتند و اجساد مردگان را از قبرها بیرون می آوردند و صلیب شکسته و ستاره شش پر داوودی (×) یا ستاره ای پنج پر را در جسد مرده فرو می کردند و سپس برای تقرب به شیطان دور آن می گشتند. هم چنین قربانی هایی برای شیطان تقدیم می داشتند که عبارت بود از ذبح گربه ماده یا سگ که پس از کشتن این حیوانات خون آنها را به صورتها و دستهای خود می مالیدند و در یک دایره ای می چرخیدند تا شیطان از آنها راضی شود، واگر حیوانی برای قربانی نمی یافتند دست خود را زخمی می کردند تا خون جاری شود و سپس آن خون را به صورتهای خود می مالیدند و آنگاه نسخه ای از قرآن مجید را پاره پاره می کردند و بعد در حالی که صدای موسیقی مشهور «راک » نواخته می شد به استعمال مواد مخدر و حشیش می پرداختند.

نفوذ شیطان پرستی در مصر از طریق آمریکا

چنانکه تحقیقات دادستانی مصر نشان داده، شیطان پرستی توسط سه جوان مصری از طبقه ثروتمند این کشور به قاهره نفوذ کرده است. این سه تن سفری به آمریکا کردند و در آنجا دو نفر از آنان به گروه شیطان پرستان آمریکا پیوستند و سومی به خرید و فروش مواد مخدر روی آورد. این سه تن وقتی به مصر برگشتند شروع به تبلیغ شیطان پرستی توسط دختر جوانی کردند که هرکس را که پس از عضویت در این گروه می خواست از گروه جدا شود تهدید به قتل می کرد.

نقش صهیونیست ها در ترویج شیطان پرستی

هم چنین پیروان گروه شیطان پرستان مصر با گروهی از جمعیت صهیونیستی «ایلات » دیدار کردند. جمعیت ایلات، پیرو فرقه شیطان است که اکنون در اسرائیل پیروانی دارد.

دیدار این دو گروه در مصر و منطقه «طابا» و صحرای سینا صورت گرفت و طرح نخستین اردوی مشترک بین پیروان گروه شیطان پرستان مصر و اسرائیل توسط پسر یکی از مسؤولان بلندپایه مصر تنظیم شد. در این سفر هر دو گروه در جنوب سینا مستقر شدند و مراسم دینی خاص خود را در این سرزمین به جای آوردند.

اسناد و اطلاعات قابل اعتماد نشان می دهد که دست صهیونیست ها در پیدایش گروه منحرف شیطان پرستان مصر درکار بوده است. از باب مثال اوراد و اذکاری که این گروه می خوانند و در نوارهای کاست ضبط شده اوراد عبری قدیمی است. همچنین «سالم قادش »، خواننده موسیقی «بث متال » در بین اعضای این گروه از بهترین خوانندگان است، این شخص سوره «حشر» (×) یکی از سوره های قرآن مجید را به عنوان مسخره همراه با موسیقی خوانده است. از این گذشته اجتماعات و مراسم شیطان پرستان در روزهای شنبه برگزار می شود که این روز از نظر یهود روزی مقدس است.

پیروان این فرقه علامتها و نشانه های خاصی دارند که از آن جمله دایره ای است که در درون آن ستاره ای وارونه به اضافه دو صلیب وارونه و ستاره داوودی قرار دارد.

در زندگی و مراسم مذهبی این گروه دختران جوان نقش بزرگی دارند مثلا یکی از اصول اعتقادی این گروه براساس لذت جنسی استوار است و در نظر آنها دختر جوان فقط مظهر لذت جنسی است و تنها فایده وجودی او تجاوز به او و آمیزش قهرآمیز با وی است.

آنها عقیده دارند که لحظه تجاوز جنسی به دختران جوان بهترین لحظات مجسم شدن شیطان در درون پیکر انسان است.

به عقیده آنان تنها دوجا برای تجاوز به دختران مناسب است: نخست گورستانها و دیگری ساحل دریا به هنگام شب. آنان عقیده دارند که با تجاوز به دختران، تخم شیطان را در رحم آنان قرار می دهند.

تاریخ شکل گیری این گروه در مصر

گروه شیطان پرستان در سال 1993م به صورت پنهانی در مصر تاسیس گردید و از آن تاریخ اعضاء و پیروان آن درمحافل اشرافی و فرزندان طبقه ثروتمند مصر افزایش و گسترش یافت و کاخ متروک «بارون » را در ناحیه مصر جدید در قاهره محل برگزاری مراسم خاص مذهبی و اجتماعات خویش قرار دادند و به تدریج پیروان بیشتری یافتند تا آنجا که باشگاهی به نام «قدراحس » تاسیس کردند و خود را گروه «اتحاد مرگ » نامیدند.

نکته قابل توجه این است که گروه شیطان پرستان با کمال آزادی به فعالیت خود ادامه دادند و مراسم مذهبی خود را در کازینوهایی در منطقه اهرام مصر، معادی و استان اسکندریه برگزار می کردند. یک بار در جشنی که شرکت تولید سیگار «مالبورو» ترتیب داده بود، شرکت کردند و هویت و عبادت خود را اعلام کردند و زیرپوشهایی پوشیدند که در آنها ناسزا و اهانت به ذات مقدس پروردگار و ادیان آسمانی نوشته بودند.

عکس العمل الازهر و علمای اسلامی

با آن که روزنامه «الشعب » (که مخالف دولت است) در نوامبر سال 1995م گزارشی درباره این گروه منتشر کرد اما دستگاه امنیتی مصر با تاخیر; یعنی در پایان ماه ژانویه گذشته از خود حرکت نشان داد و سران و رهبران این گروه را که تعدادشان بالغ بر 85 نفر دختر و پسر جوان بودند،بازداشت کرد (تعداد کل پیروان 1300 نفر می باشد).

در جریان بازجویی از این گروه، وزارت اوقاف مصر، و نیز دانشگاه الازهر، دو تن از علمای برجسته به نامهای «شیخ عبدالمجید زیدان » و «عبدالوهاب نجار» را مامور گفتگو با این گروه کرد. این دو، نتیجه گفتگوی خود را بدین نحو اعلام کردند که اطمینان حاصل کرده اند که این گروه از اسلام مرتد شده اند.

زمینه های پیدایش این گروه در مصر

مؤسسات اسلامی مصر و نیز گروههای سیاسی و نیروهای ملی این کشور، این گروه را سخت مورد انتقاد قرار دادند و تاکید کردند که پوچ گرایی و خلا دینی که این گروه گرفتار آن بوده اند، موجب ارتداد آنان از اسلام شده است. همچنین دستگاههای اطلاعاتی و آموزشی و تبلیغی مصر در برابر انحراف این جوانان مسؤول شناخته شده و مورد انتقاد قرار گرفته اند.

«استاد سید عسکر»، دبیر مجمع بررسیهای اسلامی، از طرف جبهه علمای الازهر، در گفتگو با مجله «العالم » تاکید کرد که:

«سرکوبی بیداری اسلامی توسط دولت مصر به منظور خشکاندن ریشه این بیداری، علت اصلی نفوذ گروه شیطان پرستان است. او خواستار توافق و سازش میان دولت و حرکت اسلامی در مصر شد و تاکید کرد که این سازش، آثار و نتایج خوب فراوانی برای این کشور خواهد داشت.

پی نوشتها:

×) ستاره شش پر، سمبل صهیونیستها و نشانه تشکیل دولت موعود یهودی است(مترجم).

×) در سوره حشر، خیانت و شکست قبیله یهودی بنی نضیر توسط مسلمانان بیان شده است(مترجم).

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان