ماهان شبکه ایرانیان

در دیدار سفیر ایران و رئیس خبرگزاری فنا مطرح شد؛

استقبال رئیس خبرگزاری دولتی بوسنی از همکاری با رسانه های ایران

رئیس خبرگزاری دولتی بوسنی و هرزگوین از همکاری با خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.

استقبال رئیس خبرگزاری دولتی بوسنی از همکاری با رسانه های ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمود حیدری» سفیر کشورمان ضمن بازدید از خبرگزاری دولتی بوسنی و هرزگوین در جریان اقدامات و برنامه های این رسانه قرار گرفت.

سفیر کشورمان در دیدار با «المیر حورموویچ» رئیس خبرگزاری فنا به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی میان ملت ها اشاره و گفت: یکی از وظایف خبرگزاری ها کمک به شناخت هر چه بیشتر دو ملت از یکدیگر است.

سفیر کشورمان در این جلسه با توجه به اعلام آمادگی قبلی خبرگزاری فنا برای سفر به ایران و عقد تفاهم نامه همکاری با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، افزود: موضوع به خبرگزاری جمهوری اسلامی اعلام شده و ایرنا نیز مراتب موافقت خود را برای سفر رئیس فنا و انعقاد همکاری دوجانبه اعلام کرده است.

«المیر حورموویچ» مدیرکل خبرگزاری دولتی فدراسیون بوسنی و هرزگوین (فنا) نیز با استقبال از دعوت خبرگزاری ایرنا گفت: خبرگزارای فنا به دنبال ایجاد بسترهای همکاری با خبرگزاری های سایر کشورهای دوست است و ایران یکی از کشورهایی است که برای خبرگزاری فنا مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه با برخی از مقامات سیاسی که در گذشته به ایران سفر داشته اند دیدار کرده و از آنها نیز در خصوص توانمندی های ایران بسیار شنیده است تاکید کرد: فنا آماده است تا اخبار مرتبط با سفرهای مقامات دو کشور را بصورت ویژه مورد پوشش رسانه ای قرار دهد.

آژانس خبری فدرال (FENA) توسط دولت فدراسیون بوسنی و هرزگوین در سال 2000 تاسیس شده و در سه حوزه خبری، عکس و اخیراً فیلم های خبری فعال است و تمامی روزنامه‌ها و اکثر سایت های خبری بوسنی از اشتراک این خبرگزاری برای تهیه اخبار استفاده می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان