ستاره های نوظهور در طراحی منزل HEM

جیسون گلدبرگ، مدیر عامل HEM ،سرمایه گذاری است که دست به کار مخاطره آمیزی زده و با زیرکی چشم به بازار آنلاین دوخته

ستاره های نوظهور در طراحی منزل HEM

 

ستاره های نوظهور در طراحی منزل

HEM

 

جیسون گلدبرگ، مدیر عامل HEM ،سرمایه گذاری است که دست به کار مخاطره آمیزی زده و با زیرکی چشم به بازار آنلاین دوخته. ارزش Fab.com، کمپانی ای که محصولاتی با طراحی های بی نظیر را به فروش می رساند، در طول یک سال به بیش از 10 میلیون دلار رسید. او به دنبال آن بود تا با طراحی به پیشرفت قابل ملاحظه ای در دنیای فروشگاه های آنلاین برسد. سه سال بعد، او به طور کامل وارد تجارت اثاثیه منزل شد. Fab.com، کنترل برند One Nordic که برندی مربوط به اثاثه منزل از منطقه اسکاندیناوی است را برعهده گرفت و برند Hem را که در زبان سوئدی به معنای"خانه" است را در سال 2014 راه اندازی کرد.

این روزها، با یک تماس روی گوشهای هوشمند، می توان اثاثیه و محصولات متنوعی برای مبله کردن منازل را خریداری کرد. جیسون گلدبرگ فکر می کند که آینده اسباب واثاثیه منزل، در بازار آنلاین است. Hem تمام جزئیات خرید آنلاین را برای فروش اثاثیه منزل به کار گرفت. گاهی وقتها موثرتر و سود بخش تر آن است که به جای آنکه برای چک کردن فهرست موجودی انبارها، به صورت آنلاین محصولی را جستجو کنید و یا برای سرهم کردن و سوار کردن یک وسیله خانه، به جای خواندن دفترچه راهنما، ویدیوی راهنما دراین رابطه را تماشا کنید.

Hem به دنبال قیمت هایی منطقی و طراحی های خلاقانه است. آقای گلدبرگ، با طراحان جوان و زیرکی از جمله گامفراتسی(Gamfratesi)، لوکا نیچتو (Luca Nichetto) و کمپانی "ما را با عشق طرح بده" همکاری می کند و طرح هایی برطبق "سبک استکهلمی" را ارائه می کند که مشتریان زیادی را به خود جلب می کند. البته تمام طراحی های درخشان، منتهی به خرید مشتریان نمی شوند و لیبل قیمت روی آن کالا نیز مهم است. در داخل وب سایت رسمی آنها، Hem مراقب همه چیز هست: طراحی، محصول و توزیع. بنابراین، محصولاتی با قیمت هایی واقع گرایانه و منطقی ایجاد شدند. این اجتناب ناپذیر است که محصولات برای مشتریان حمل و پروسه را ساده تر کرد. به همین خاطر، Hem هم به سان IKEA سیستم بسته بندی ساده ای را برای اثاثیه برگزیده و طراحی های ساده ای برای سوار کردن محصولاتش دارد. گرچه قیمت محصولات Hem،منطقی است، اما این قیمت ها برای از رده خارج کردن قیمتهای IKEA کافی نیست و این بیانگر روح هرچیزی است.

ساخت سفارشی، نکته تفاوت کلیدیHem  با دیگران است. مشتریان می توانند طرح، سایز، رنگ و نکات دیگری برای برآورده ساختن خواسته هایشان را از طریق صفحه کامپیوتر سفارش دهند. آنها حتی می توانند نمونه ای از ساختار محصول را سفارش داده و یا درخواستی برای مشاوره با یک طراح را بدهند. وب سایت Hem بیشتر شبیه شورومی است که اثاثیه را به نمایش می گذارد. "تحویل سریع، سادگی در سرهم و سوار کردن محصولات و تولید انبوه": به نظر می رسد که این اصول Hem، با نیازهای دوره فعلی جور درمی آید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر