ماهان شبکه ایرانیان

بهترین سواحل دنیا

۲۷ مورد از بهترین و زیباترین سواحل دنیا که باعث می‌شوند همه کارهایتان را متوقف کرده و از الان برای تعطیلات تابستان خود این مکان‌ها را رزرو کنید.

بهترین سواحل دنیا

 

 

27 مورد از بهترین و زیباترین سواحل دنیا که باعث می‌شوند همه کارهایتان را متوقف کرده و از الان برای تعطیلات تابستان خود این مکان‌ها را رزرو کنید.

اگر برای تعطیلات آخر هفته خود در جستجوی مکانی مناسب هستید یا اگر می‌خواهید یک سفر تمام و کمال داشته باشید و یا حتی اگر در حال برنامه ریزی برای مسافرت‌های طولانی هستید، رفتن به ساحل دریا همیشه یک انتخاب ایده آل است. برای اینکه نظر شما را جلب کنیم، در این مقاله تعدادی از زیباترین سواحل دنیا، از ساحل جنوب میامی آمریکا گرفته تا ساحل سریلانکا را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید برای اوقات فراغت خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

1. ساحل جنوب، میامی

این ساحل به شب‌های زیبا و پر از زندگی اش و همچنین به شن‌های سفیدش معروف است. ساحل جنوب برای آنهایی که در سواحل شرقی آمریکا زندگی می‌کنند یا این منطقه را برای سفر انتخاب کرده اند، گزینه بسیار مناسبی است.

 

2. ساحل Railay، تایلند

ساحل Railay کاملا از منطقه اصلی و هسته مرکزی ایالت Krabi تایلند توسط صخره‌های سنگی آهکی جدا شده است. این ساحل فقط و فقط از طریق قایق قابل دسترسی است و همین باعث شده که این مکان به یکی از آرام‌ترین و زیباترین سواحل کشور تایلند تبدیل شود.

 

3. ساحل Navagio، یونان

این ساحل زیبا در خلیجی کوچک و دور افتاده در شهر زاکینتوس از جزایر یونیان کشور یونان واقع شده است. نام مستعار ساحل Navagio، ساحل کشتی شکسته است و دلیل این نامگذاری به گل نشستن یک کشتی در سال 1980 (1359) در این ساحل است.

 

4. ساحل Maho، سنت جان

یکی از بکرترین و زیباترین جزایر ساحلی با شن‌های سفید در آمریکا ساحل Maho است. این ساحل همچنین یکی از بهترین مکان‌ها برای شنا به همراه لاک پشت‌های دریایی است.

 

5. ساحل Walvis، نامیبیا

وجود توده شن‌های روان مهمترین دلیل سفر به ساحل Walvis است. اما یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند شما را به این ساحل زیبا در نامیبیا جذب کند، وجود حیات وحش فوق العاده در این منطقه است. شما می‌توانید در این مکان پرندگان و حیواناتی همچون فلامینگو، خوک آبی، وال و حتی کفتار را مشاهده کنید.

 

6. ساحل Monterosso Al Mare، ایتالیا

ساحل Monteresso Al Mare یکی از زیباترین سواحل کشور ایتالیاست.

 

7. ساحل Whitehaven، استرالیا

بخش شرقی استرالیا منزلگاه سواحل افسانه‌ای در این کشور است. ساحل Whitehaven که در مجمع الجزایر Whitsundays واقع شده است انگار قطعه‌ای از بهشت است. در بخش غربی استرالیا هم ساحلی به نام Turquoise واقع شده است که از لحاظ زیبایی با ساحل Whitehaven در یک سطح قرار دارد. فقط مواظب کوسه هایی که در کمین نشسته اند باشید.

8. ساحل Ngapali، میانمار

با رشد صنعت گردشگری در میانمار، مکان‌های دیدنی بسیاری برای اقامت در سواحل بنگال به وجود آمد ه است که در این میان، می‌توان به ساحل زیبای Ngapali اشاره کرد.

 

9. ساحل Baker، سان فرانسیسکو

با اینکه شهر سان فرانسیسکو جزو شهرهای ساحلی و آفتابی که در این لیست تصور می‌کردید نیست، اما ساحل Baker به دلیل وجود منظره‌های دیدنی پل Golden Gate واقعا ارزش سفر کردن را دارد.

 

10. منطقه ساحلی BathsThe، جزایر بکر بریتانیا

وجود تخته سنگ‌های گرانیتی بزرگ ساحلی در شرق منطقه Virgin Gorda استخرهای کم‌عمقی را شکل داده‌اند که منطقه ساحلی The Baths را به مکانی ایده‌آل و مناسب برای غواصی تبدیل کرده است.

 

11. ساحل Clifton، آفریقای جنوبی

خانه‌های لوکس و مجللی که در امتداد ساحل ساخته شده‌اند سعی بر خودنمایی و جلب توجه گردشگران به این منطقه را دارند، اما خود ساحل Clifton جزو زیباترین بخش‌های حومه شهر کیپ تاون به شمار می‌رود.

 

12. ساحل Baia do Sancho، برزیل

این ساحل زیبا در 200 مایلی جزیره Fernando de Noronha واقع شده است. ساحل Baia do Sancho فقط از طریق قایق قابل دسترسی است و یا می‌توان با پیاده روی از روی صخره‌هایی که اطراف این ساحل را فرا گرفته اند و باعث شده اند که بکر باقی بماند به این ساحل زیبا و دیدنی رسید.

 

13. ساحل Rhossili، ولز

بریتانیا سواحل زیبای زیادی دارد که می‌توان به این سواحل رفت و از منظره زیبای آنها لذت برد. ساحل Rhossili که در بخش شمالی شبه جزیره Gower در منطقه سوانزی ولز واقع شده به دلیل وجود منظره‌های زیبا، به ویژه شکوفه‌های دیدنی درختان روییده در آن منطقه، به مکانی دیدنی و توریستی تبدیل شده است.

 

14. ساحل Grace، جزایر تورکس و کایکوس

این منطقه با 12 مایل ساحل شن‌های سفید و شفاف‌ترین آب دریا که تا به حال دیده اید جای هیچ شک و تردیدی را برای شما باقی نمی‌گذارد که چگونه توانسته است خود را در این فهرست جای دهد.

 

15. ساحل Tangalle، سریلانکا

اگر به دنبال سواحل بکر و دست نخورده می‌گردید به سمت جنوب شرقی سریلانکا سفر کنید تا از منطقه شنی گسترده که در امتداد ساحل Tangalle کشیده شده است لذت ببرید.

 

16. ساحل Anse Source d’Argent، جمهوری سیشل

سواحل زیبای بسیاری در جمهوری سیشل وجود دارند، اما ساحل Source d’Argent که در منطقه La Digue واقع شده است یکی از بهترین هاست.

 

17. ساحل Praia Dona Ana، پرتغال

این ساحل کوچک و زیبا که با صخره‌های سنگی محصور شده یکی از زیباترین سواحل منطقه Algarve پرتغال است.

 

18. ساحل Anakena، جزیره ایستر

مکانی خاص که در جزیره صخره‌ای ایستر واقع شده است. شن‌های سفید ساحل Anakena منزلگاه بسیاری از مجسمه‌های موآی است که توسط مردم Rapa Nui ساخته شده اند.

 

19. ساحل Zlatni Rat، کرواسی

این ساحل دیدنی در جنوب شرقی جزیره براش واقع شده است. نام مستعار ساحل Zlatni Rat، Golden Horn(شاخ طلایی) است که به دلیل شکل و برجستگی خاصی که در دریای آدریاتیک دارد به این اسم لقب داده شده است.

 

20. ساحل Polihale، هاوایی

خیلی سخت است که از میان سواحل زیبای هاوایی یکی را انتخاب کنید، اما ساحل Polihale که در غرب جزیره کائوآئی واقع شده است برای افرادی که به دنبال آرامش و تنهایی می‌گردند بهترین انتخاب است.

21. ساحل Kaputas، ترکیه

هنگامی که صحبت از سواحل مدیترانه به میان می‌آید اولین مکان هایی که به ذهن خطور می‌کنند سواحل یونان و ایتالیا هستند، اما منطقه ساحلی جنوب غربی ترکیه سواحل بسیار زیبایی را در دل خود جای داده است که یکی از این سواحل، ساحل شنی Kaputas  است.

22. ساحل Champagne، جمهوری وانواتو

اگر می‌خواهید چند ساعت یا چند روزی از تمام دنیا و دل مشغولی هایش راحت شوید مسیر خود را به سمت این ساحل زیبای شنی که در شرق اقیانوس آرام واقع شده است تنظیم کنید.

 

23. ساحل Playa Manuel Antonio، کاستاریکا

کشور کاستاریکا حدود 750 مایل مرز ساحلی دارد اما ساحل Playa Manuel Antonio که در امتداد اقیانوس آرام قرار دارد یکی از محبوب‌ترین بخش‌های ساحلی این کشور به شمار می‌رود.


24. ساحل Black Sand، ایسلند

یکی از جاذبه‌های توریستی و گردشگری شهر Vik که ساحل Black Sand در آن واقع شده است، وجود شن‌های سیاه در این ساحل است.

 

25. ساحل One Foot Island، جزایر کوک

این ساحل که به نام Tapuaetai هم معروف است، دقیقا همان مکانی است که شما در جستجوی آن هستید، یعنی مکانی در انزوا که سرشار از آرامش است.

 

26. ساحل Cabo San Juan de la Guia، کلمبیا

با اینکه دسترسی به این ساحل زیاد هم آسان نیست، اما ساحل Cabo San Juan de la Guia آنقدر زیبا و دیدنی است که عبور از دل جنگل‌ها و به جان خریدن خطرات راه ارزش رسیدن به این مکان فوق العاده را دارد.

 

27. ساحل Koekohe، نیوزیلند

بر اساس افسانه مائوری، تخته سنگ‌های موئراکی مرمر مانند در ساحل Koekohe بقایای صنعت قایق رانی سنتی Araiteuru هستند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان