ماهان شبکه ایرانیان

اعلام مصوبات ۳ جلسه هیات انتخاب و خرید کتاب

دبیرخانه هیات انتخاب و خرید کتاب اعلام کرد به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نتایج جلسات ۵۶۴، ۵۶۵ و ۵۶۶ را بر روی سایت بارگذاری کرده است.

اعلام مصوبات 3 جلسه هیات انتخاب و خرید کتاب

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسات 564، 565 و 566، 888 عنوان در 111030 نسخه به مبلغ 20.305.900.000 (بیست میلیارد و سیصد و پنج میلیون و نهصد هزار) ریال برای خرید مورد تصویب قرار گرفته است.

عناوین کتاب‌های مصوب‌شده در این جلسات هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس اینترنتی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book   بارگذاری شده است.

بر اساس این گزارش، مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:

الف) ناشران بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر 10، روبه‌روی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبه‌روی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن: 51-44545149، مراجعه کنند و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت فرهنگی وزارتخانه (اتاق 325)، مدارک زیر را به مسئول ذی ربط تحویل دهند:

1-   رسید انبار 2 برگی (نسخه ذی حسابی و امور مالی)

2-   کپی پروانه نشر معتبر (در زمان دریافت حواله، پروانه نشر حداقل تا 2 ماه آینده دارای اعتبار باشد، کپی کارت ملی و کپی شناسنامه ناشر

3-   فاکتور فروش رسمی سربرگ ناشر

4-   اعلام شماره حساب در یکی از بانک های ملی به نام صاحب پروانه نشر

5-   ارائه تصویر کد اقتصادی (سازمان ها، شرکت ها و موسسات)

ب) ناشرانی که بخشی از مصوبات‌شان جزو انتخاب‌های کانون فرهنگی مساجد است، قبل از مراجعه به انبار عمومی، برای تحویل عناوین مربوطه، به انبار این نهاد واقع در جاده مخصوص کرج، تهرانسر، بلوار گلها، مجتمع سازمان نهضت سواد آموزی، انبار مرکزی ستاد اقامه نماز (آقای بی پروا)، تلفن: 44519232 و 1474401-0912 مراجعه کنند.

ج) ناشران هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت‌های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.

د) مهلت مراجعه به انبار و تحویل کتاب و مدارک تا 3 ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو با توجه به اقتضائات اداری – مالی معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد.

ه) برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های زیر تماس حاصل شود:

1- دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسات           38513049   

2- دفتر تنظیم حواله خرید کتاب                     38512850

3-   دفتر امور مالی                                                38512994    

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان
تبلیغات متنی