او را مجذوب خود می کنید اگر...

جذابیت برای یک زن ممکن است لازم باشد. اما کافی نیست

او را مجذوب خود می کنید اگر...
جذابیت برای یک زن ممکن است لازم باشد. اما کافی نیست. تعریف جذاب و دلربا به چشم تمام مردان یکسان نمی باشد. حال پرسش این است که شما چگونه می توانید متفاوت باشید؟ هرگاه شبیه باقی زنان باشید، زود فراموش می شوید و این چیزی نیست که شما می خواهید. شما مایلید از خود اثری بر جای بگذارید که مرتبط به یک یا دو خصوصیت منحصر به فرد شما باشد.

1- یک کار غافلگیرکننده انجام دهید:
 

این کار اندکی ریسک برانگیز است چون ممکن است شریک شما اهل ماجراجویی نبوده و وحشت زده شود. اما اگر وی ماجراجو باشد، از این موضوع خیلی لذت برده و فردای آن روز نیز ممکن است منتظر ماجراجویی باشد. پیشنهاد دیگر به شما آن است که کارهایی دور از انتظار او انجام دهید، مثلاً با پوشیدن لباس های غیر معمول و هر آنچه فکر می کنید به یاد ماندنی خواهد بود.

2- خصوصیت استثنایی خود را رو کنید:
 

اغلب زنان فراموش می کنند به کارهایی که در آنها تبحر دارند اشاره نمایند. اگر به زبان دیگری صحبت می کنید، قبلاً در یک کشور خارجی زندگی می کردید، شغل های داوطلبانه ای را قبول کرده یا تابستان در بیابان اردو زده بوده اید، حتماً در مورد آنها صحبت کنید. اگر این کار را بکنید، مردتان به شما همانند فردی منحصر به فرد و جالب توجه نگاه خواهد کرد. نیازی نیست که حتماً فرد بامزه و شوخ طبعی باشید. بامزه بودن برای اکثر مردم دشوار است چون اگر نتوانید به طور واقعی بامزه باشید و مصنوعی رفتار کنید، خود را مضحکه دیگران خواهید کرد. اما اگر داستان جالب توجهی برای گفتن داشته باشید، همه ساکت شده و به شما گوش فرا خواهند داد.

3 - گوش دهید، گوش دهید و باز گوش دهید:
 

بیشتر مردان دارای این تصور غلط می باشند که زنان زیاد حرف می زنند. شما باید به همسرتان اطمینان دهید که به اندازه کافی به حرف او گوش می دهید. در این جا نیاز دارید تا مرد خود را دقیقاً بشناسید. بسیاری از مردان کم حرف هستند و نه تنها شما باید با آنها بسیار صحبت کنید، بلکه مجبور هستید آنها را به صحبت کردن نیز وادارید. می توانید با یک موضوع دلخواه خود شروع کرده و پرسش های کوتاهی از وی بپرسید. این کار واقعاً یک هنر است و شما نیاز به تمرین دارید. هنگامی که پاسخ کوتاهی دریافت کردید، باید پرسش های متوالی دیگری از وی بپرسید تا او را به صحبت کردن بیشتر وادارید. می توانید نظرات خود را نیز مابین آنها بگنجانید که مانند بازجویی جلوه نکند. مطمئن باشید وقتی شما را ترک می کند، با خود خواهد گفت: «اون واقعاً به من علاقه داره».

4- فرد دلپذیری باشید:
 

هیچ انسانی وجود ندارد که شیفته یک فرد دلپذیر و نازنین نگردد. از سخنان منفی به هر شکل جداً خودداری کنید. اگر عقیده مصرانه ای راجع به مباحثی همچون سیاست یا مذهب دارید، بهتر است که موضوع بحث را مودبانه تغییر دهید. چیز دیگری که باید مراقب آن باشید دوری از بحث و مجادله است. نظرات و عقاید هر کس محترم است و هیچ دلیلی ندارد که شما تلاش کنید تا عقاید دیگران را تغییر دهید. این خیلی خوب است که نظرات خود را راجع به موضوعات بحث انگیز، با دیگران قسمت کنید بدون آن که فرد مقابل خود را مجبور کنید تا بپذیرید در اشتباه است یا آن که او را بر اساس عقایدش مورد ارزیابی قرار دهید. نکته آخر این که او را خجالت زده نکنید. هیچ کس کامل نیست و همه ما اشتباه می کنیم. به خاطر داشته باشید که هیچ چیز بدتر از شرمنده شدن نیست.

5- خود را آراسته کنید:
 

مردان موجودات احساساتی نبوده و بیشتر به قوه بینایی خود متکی هستند. بنابراین بهتراست خود را برای شوهرتان بیارایید. برای راضی کردن مردها کافی است آنچه را که دوست دارند در برابر دیده گان شان قرار دهید. چه ایرادی دارد که گاهی مطابق میل و سلیقه همسرتان لباس بپوشید و آرایش کنید (حتی اگر بر خلاف خواست شما باشد)؟
منبع:کوچه ما شماره 7.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر