ماهان شبکه ایرانیان

سخن آغازین ؛ مرحله ای جدید، در سالی جدید

تاریخ در آینه پژوهش، دو سال پیش با هدف فعالیت مطبوعاتی در عرصه پژوهش های تاریخی، و ایجاد فرصت برای ارائه یافته های پژوهشگران این رشته، پا به عرصه نهاد و اکنون بیش از یک سال را پست سر گذاشته با چهار پیش شماره، و دو شماره از سال ۸۳.

تاریخ در آینه پژوهش، دو سال پیش با هدف فعالیت مطبوعاتی در عرصه پژوهش های تاریخی، و ایجاد فرصت برای ارائه یافته های پژوهشگران این رشته، پا به عرصه نهاد و اکنون بیش از یک سال را پست سر گذاشته با چهار پیش شماره، و دو شماره از سال 83.

در سال 82 که هنوز اقدامات لازم قانونی جهت فعالیت نشریه صورت نگرفته بود، چهار دفتر به شکل مجموعه مقالات انتشار یافت. و اکنون پس از اقدامات لازم در جهت رسمیت نشریه، دومین شماره، تقدیم صاحب نظران می شود.

مدت کوتاهی که از عمر نشریه گذشت، با مشکلات و نارسایی هایی که لازمه آغاز هر کاری است، همراه بوده است، اما در عین حال در این مدت تجربه مغتنمی نیز برای ادامه کار به دست آمد که توشه راه است، به ویژه بذل توجه و تشویق ها و اظهارنظرهای ارزنده گروهی از صاحب نظران و استادان حوزه و دانشگاه و نیز ارسال مقالات ارزشمند، برای ما بسیار دلگرم کننده بود، هم چنان که انتقادها و پیشنهادهای تکمیلی و اصلاحی، برای آینده، مغتنم و رهگشا بوده و در حد توان، اجرا خواهد شد.

مشکلات و دشواری های متعدد انتشارِ منظم و آبرومند یک نشریه تخصصی، بر هیچ یک از صاحب نظران پوشیده نیست و بی شک، تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم، اما به فضل خداوند، با فراهم شدن نسبی مقدمات و امکانات، و با همکاری صمیمانه دوستان عزیز هیئت تحریریه، امیدواریم در آینده، توفیق بیشتری را شاهد باشیم.

این نشریه متعلق به پژوهشگران و صاحب نظران حوزه و دانشگاه است و صفحات آن برای چاپ مقالات تحقیقی، همواره باز است، بمنّه و کرمه.

سردبیر

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان