تاسیس یک بیمارستان بزرگ خیریه به نام یک مرجع بزرگ تقلید در شهر خوی

هدف این مؤسسه راه اندازی و احداث بیمارستان و ارائه خدمات پزشکی و درمانی و بهداشتی به افراد کم درآمد و مستمند و سائر اقشار شهرستان خوی و شهرها و مناطق اطراف، با بهره گیری از تعهد اسلامی و کمک افراد خیر و نیکوکار و مؤمنین بوده و در مراحل بعد تاسیس دانشگاه علوم پزشکی و دانشکده های وابسته و خوابگاه و سرای سالمندان و دارالایتام و کمک به افراد بی بضاعت ...

طبق گزارش و بولتن ارسالی نماینده قدیمی و وفادار این مجله در شهر خوی جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید اسماعیل رسول زاده، گروهی از نیکوکاران شهر خوی اعم از پزشکان، بازاریان، روحانیون، فرهنگیان و سایر قشرها با همکاری نماینده محترم مجله در شهر خوی یک بیمارستان بزرگ 555 تختی در این شهر تاسیس کرده اند .

هدف این مؤسسه راه اندازی و احداث بیمارستان و ارائه خدمات پزشکی و درمانی و بهداشتی به افراد کم درآمد و مستمند و سائر اقشار شهرستان خوی و شهرها و مناطق اطراف، با بهره گیری از تعهد اسلامی و کمک افراد خیر و نیکوکار و مؤمنین بوده و در مراحل بعد تاسیس دانشگاه علوم پزشکی و دانشکده های وابسته و خوابگاه و سرای سالمندان و دارالایتام و کمک به افراد بی بضاعت و آسیب دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه می باشد .

فکر احداث و ایجاد بیمارستان و مؤسسه خیریه مجهز و بزرگ توسط عده ای از اخیار و مؤمنین پیشنهاد، و با تشکیل هیات امنا و مؤسس به تعداد چهارده نفر از پزشکان و بازاریان و روحانیون و فرهنگیان و قشرهای دیگر به سرپرستی عالم جلیل القدر و بانی مؤسسات خیریه، ثقة الاسلام و العلم اقای حاج شیخ جلیل هنرور (رحمة الله علیه) به مرحله عمل درآمده است .

اساسنامه این بیمارستان به ثبت رسیده است و جهت ارج نهادن به مقام شامخ روحانیت و مرجعیت بنا به پیشنهاد هیات امنا و مؤسس و موافقت مقامات مسؤول وزارتی، این بیمارستان در مسقط الراس مرجع تقلید بزرگ جهان اسلام و تشیع مرحوم آیة الله العظمی آقای حاج سید ابوالقاسم موسوی خوئی (ره) و به نام معظم له نامگذاری شده است . این مؤسسه برابر اساسنامه تا ظهور حضرت قائم (عج) تحت نظارت عالیه مقام معظم ولایت فقیه و نماینده معظم له می باشد . گفتنی است که کارهای مقدماتی و عملیات ساختمانی این مؤسسه آغاز شده است و املاک و مستغلات متعددی در خوی و تهران جهت هزینه های آن توسط نیکوکاران وقف شده است و هیات امنا انتظار همکاری از همه نیکوکاران کشور دارند .

تلفن تماس با هیات امنای این بیمارستان جهت کسب اطلاع بیشتر و همکاری به قرار زیر است:

خوی، تلفن و فاکس 2223748 و 2227554

تهران، تلفن و فاکس 8753481 و 8750621 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان