معرفی عینک‌های بهاره و تابستانه

تخیل، ماهیت وجودی این عینک آفتابی ساخته شده از فیبر نایلونی است. سطوح براق و درخشان آن با مواد و جزئیات باکیفیتی که در این عینک به کار رفته، به جسم این مدل روح می‌بخشد.

تخیل، ماهیت وجودی این عینک آفتابی ساخته شده از فیبر نایلونی است. سطوح براق و درخشان آن با مواد و جزئیات باکیفیتی که در این عینک به کار رفته، به جسم این مدل روح می‌بخشد.

اشکال برجسته ظریفی که روی دسته‌های آن طراحی شده، برای آن دسته از افرادی که دنبال محصولی ظریف و گرانبها می‌گردند، انتخاب ایده‌آلی به نظر می‌رسد.

لوگوی شرکت زیر صمغ بیرونی روی دسته طراحی شده است. رنگ‌های گوناگون این مدل، انواع رنگ‌های براق که با شفافیت‌های متفاوت پوشش داده شده اند را دربر می‌گیرد و همین، باعث شده که این عینک در زمره بهترین‌ها قرار بگیرد.

این عینک با دسته‌هایی در رنگ‌های زیر موجود است:

سیاه یا قهوه‌ای / قهوه‌ای براق روی قسمت بالای دسته‌‌‌ها، سبز نفتی / سبز براق روی قسمت بالای دسته‌‌‌ها، قرمز تیره / قرمز تیره براق روی قسمت بالای دسته‌‌‌ها، بنفش / بنفش براق روی قسمت بالای دسته‌ها.

درخششی کلاسیک با ترکیبی از سنت و قالب امروزی:

این، مفهوم نهفته در پشت این عینک آفتابی است که تمایلات و گرایش‌های جدیدترین مدل‌ها را به بازی گرفته است. پروفیل مربعی شکل این عینک آفتابی نیم‌فریم ساخته شده از فیبر نایلونی با اشکال حکاکی شده بر روی دسته‌‌‌ها، حس خوبی را القا می‌کند. برای افرادی که دوست دارند با مدل‌های سنتی مقابله کنند، این مدل با ارائه رنگ‌های ترکیبی براق و سرزنده‌ای برای دسته‌ها و نماهای جلوی عینک با فلزی براق و مات مدلی ایده‌آل به حساب می‌آید. در کنار تنوع گوناگون و کلاسیک رنگ سیاه، محدوده رنگی گسترده و براقی وجود دارد: نمای جلوی مفرغ قهوه‌ای رنگ براق / دسته درخشان و نمای جلوی بنفش رنگ براق مات با دسته‌ای به رنگ بنفش درخشان، نمای جلوی صورتی رنگ براق مات با دسته‌ای به رنگ صورتی درخشان / قرمز تیره.

 طراحی خاص و دلپذیر شکل برجسته این عینک، مدل اپتیکالی که با نماهای شفاف و ساختاری پیچیده شناخته می‌شود، هویت برجسته و وزن سبک این عینک را منعکس کرده و زیبایی ماندگاری را به نمایش می‌گذارد.

تذهیب دسته‌ها با Treasure Knot، تحول مدرن اشکال Timeless محصولات Vogue، در این مدل به صورت برجسته روی فلز با استفاده از SWAROVSKI ELEMNTS روی همه گوشه‌های عینک استفاده شده است. مواد به کار رفته در نمای جلوی استات و دسته‌های استات منحنی شکل و متضاد، طراحی طریف و مدرن را که با محدوده رنگی تعجب برانگیزی برجسته شده، به نمایش گذاشته است.

این عینک که در نسخه‌های مخصوص آسیا هم مجود است، به رنگ سیاه و یا رنگ‌های زیر قابل تهیه است: نمای جلوی به رنگ آلبالویی شفاف با دسته‌های قرمز تیره، نمای جلو به رنک مشکی هاوانا و دسته قهوه ای، نمای جلو به رنگ خاکستری / بنفش شفاف و دسته خاکستری، نمای جلو به رنگ سبز کاجی و دسته سیاه.

 این محصول با ارائه Treasure Knot ظریفی که روی دسته هایش کنده شده و قبلا هم در مجموعه‌ای کلاسیک‌تر Vogue  دیده بودیم و با پروفیل مربعی شکل و باریک خود، هویت زیبا و ماندگارش را برجسته می‌کند. پروفیلی باریک و سبک که دسته‌های باریک مداق این ویژگی اند و ساخت مواد از فیبر نایلونی با تکنولوژی پیشرفته تضمین می‌کند که این عینک تمام نیازها را برآورده کرده و برای هر چشمی مناسب است. تذهیب دسته‌ها با Treasure Knot، نمای ظریف SWAROVSKI ELEMNTS به کار رفته روی فلز این عینک، همه و همه به همراه رنگ‌های متضاد نمای جلو و دسته‌ها  این عینک را در زمره بی نظیر‌ترین مدل‌ها قرار داده است.

این عینک در رنگ‌های سیاه کلاسیک یا رنگ‌های ترکیبی جذاب و گسترده نمای جلو و دسته‌ها موجود است: آلبالویی / قرمز تیره، خاکستری-بنفش / خاکستری، سبز کاجی / سیاه، مشکی هاوانا / قهوه ای.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر