ماهان شبکه ایرانیان

به این ۱۷ دلیل، بهترین دوستانتان از محیط کاری شما هستند

به نظر بسیار از افراد محل کار جای مناسبی برای پیدا کردن زوج عاشقانه و فرد مورد علاقه تان برای ازدواج نیست، ولی تاریخ دوستی ها نشان داده است که محل کار شما یکی از مهم ترین مکان های زندگی شما است که در آن می توانید بهترین دوستان خودتان را کشف کنید. این به این معنی نیست که شما با هرکسی که انجا کار میکند رفیق شش شوید. با بنیتا همراه باشید.

به این 17 دلیل، بهترین دوستانتان از محیط کاری شما هستند

به نظر بسیار از افراد محل کار جای مناسبی برای پیدا کردن زوج عاشقانه و فرد مورد علاقه تان برای ازدواج نیست، ولی تاریخ دوستی ها نشان داده است که محل کار شما یکی از مهم ترین مکان های زندگی شما است که در آن می توانید بهترین دوستان خودتان را کشف کنید. این به این معنی نیست که شما با هرکسی که انجا کار میکند رفیق شش شوید. با بنیتا همراه باشید.


به شما 17 دلیل را که حرف ما را اثبات می‌کند بیان خواهیم کرد، اگر همکارتان کنارتان بود، با هم ادامه دهید.

 

scoopwhoop

شما در روز 8 ساعت حداقل همدیگر را ملاقات می‌کنید و این اتفاق در طول 5 روز هفته تکرار می‌شود، عجیب نیست شما دوست یا دشمن هم شوید.

 

scoopwhoop

اگر شما در یک زمینه کار می‌کنید مسلماً علاقه‌های مشترکی دارید، این علاقه مشترک به شما تفریحات جدیدتری نشان خواهد داد.

 

scoopwhoop

آن‌ها می‌دانند شما به چه چیزی خوشحال خواهید شد، ممکن است هر از چند وقتی برای شما یک سورپرایز و یا چیزی که دوست داشته باشید تدارک ببینند.

 

scoopwhoop

وقتی از کار خسته شدید نزدیک‌ترین فرد به شما همکار شما است، می‌توانید از بودنش کنارتان به‌شدت لذت ببرید.

 

scoopwhoop

معمولاً آن‌ها بعد از ساعات خوش کاری که باهم سپری کرده‌اید دل‌تنگ شما خواهند شد.

 

scoopwhoop

آن‌ها معمولاً فردای روزهایی که زندگی‌شان خوب نمی‌گذرد شروع به درد و دل کردن با شما خواهند کرد.

 

scoopwhoop

شما دوستان و دشمنان مشترکی خواهید داشت، هیچ جیز لذت‌بخش‌تر از داشتن دوست مشترک که دشمن مشترکی هم زیر یک سقف دارید نیست.

 

scoopwhoop

شما تنها با رفیق کاری خودتان می‌توانید از مسائل اتفاق افتاده و مخفی محل کارتان یا به‌قول‌معروف اتفاقات زیرپوست آفیس خودتان صحبت کنید.

 

scoopwhoop

آن‌ها تنها افرادی هستند به شما می‌گویند مشکلاتت را فراموش کنی و بیرون از محل کار به آن‌ها فکر کنی.

 

scoopwhoop

بازهم تأکید می‌کنیم تنها افرادی که شما در طول روز می‌توانید با آن‌ها صحبت کنید همکارتان است، حرف‌هایی که رازهای آن‌ها ق ترس‌های آن‌ها را برای شما رو می‌کند، به‌اصطلاح راز آن‌ها را برملا می‌کند.

 

scoopwhoop

افراد همکار شما، دوستانی هستند که می‌دانند شما در چه حالت روحی هستید، ناراحت و یا در خودتان فرورفته‌اید، خواهید دید که چگونه شمارا وادار به خنده خواهند کرد، حتی باکارهای عجیب و خنده‌دار.

 

scoopwhoop

شما همیشه در دفتر کارتان کار نمی‌کنید، شروع به‌وقت تلف کردن‌های مشترک خواهید کرد، باهم به جک گفتن خواهید پرداخت و باهم خواهید خندید. این‌یکی از رازهای ایجاد یک رابطه است، منظورمان خنده است، نه جک!

 

scoopwhoop

آن‌ها تنها افرادی هستند که به شما در یک اتاق که همگی دران نشسته‌اید، یا اجلاس دارید پیام ارسال خواهند کرد و خواهید خندید. این حسی است که به آن شریک جرم بودن می‌گویند.

 

scoopwhoop

آن‌ها تنها افرادی که هم درد شما در رنج‌ها، بی‌پولی‌ها و حتی ایمیل زدن برای گرفتن مقداری پول از کسی، هستند. همکارانتان حتی در روزهای مرخصی هم شریک شما می‌شوند.

 

scoopwhoop

رفتن به جشن‌ها یکی از کمترین کارهایی است که همکاران باهم انجام می‌دهند. می‌توانید شما به آن‌ها پیشنهاد بدهید که بعد از کار خوش بگذرانید.

 

scoopwhoop

شما هیچ‌وقت قبول نمی‌کنید، ولی بدانید که روزهای جمعه بااینکه شنبه آن‌ها را خواهید دید ولی دلتان برایشان تنگ خواهد شد.

 

scoopwhoop

و آخرین دلیل اینکه: آن‌ها تنها افرادی هستند که با شما درد مشترک و کار می‌کنند، شما به هم امید می‌دهید تا هفته‌ها و سال‌ها پشت سر هم یک کار را در یک محیط تکراری مدام انجام دهید.


رابطه شما با همکارانتان چگونه است؟ شما هم همانند بنیتایی ها دوست و رفیق هم هستید ؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان