دلنشینی دوستانه در رستوران بیکس

مرکز خرید گاندی را همه به کافه‌هایش می‌شناسند. رستوران بیکس با حیاط سرسبزش جایی جدا از کافه‌ها بالای پله‌های مرکز خرید قرار دارد.

دلنشینی دوستانه در رستوران بیکس

 

مرکز خرید گاندی را همه به کافه‌هایش می‌شناسند. رستوران بیکس با حیاط سرسبزش جایی جدا از کافه‌ها بالای پله‌های مرکز خرید قرار دارد. 

رستورانی که با در و دیوار سفید و درختچه‌هایش، از بیرون شبیه به بقیه‌ی رستوران‌ها نیست. از در که وارد شوید، دو راه دارید : سمت راست و سالن رستوران، سمت چپ و بالکن سرسبز. میز و صندلی‌های حیاط سفید هستند و مبل و میز سالن سیاه.

رستوران بیکس یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌هایی است که فضای بیرونی برای پذیرایی از مشتریانش داشته و فضای مدرنش را هم در آن سال‌ها که تازه افتتاح شده بود، کم‌تر جایی می‌توانستید ببینید. 

با گذشت 9-8 سال از آن روزها، هنوز هم رستوران ویژه‌ای است با غذاهایی که بسیار با کیفیت، خوشمزه و زیبا هستند.

در رستوران بیکس می‌توانید سوپ خوشمزه‌ی قارچ و خامه را به عنوان پیش‌غذا انتخاب کنید که در نان‌های مخصوص سوپ سرو می‌شود و از غلظت مناسب و طعم عالی برخوردار است. به همراهتان بگویید که سالاد توستادا سفارش بدهد. سالادی از برگ کاهوی فرانسوی و تکه‌های خوشمزه‌ی مرغ که در ظرفی از نان ذرت سرخ‌شده سر میز شما آورده خواهد شد. 

می‌توانید از نان سالاد و سوپ‌تان هم بچشید، پشیمان نخواهید شد. 

از میان غذاهای اصلی، استیک فیله گوساله از پرطرفدارترین‌هاست. آن را با یک لیوان جینجر لیمونید سفارش بدهید و از طعم خوش گوشت در کنار نوشیدنی زنجبیلی‌تان لذت ببرید.

سیگار کشیدن در بیکس ممنوع است، اما در راهروهای روباز مرکز خرید گاندی، زیرسیگاری‌های بزرگی برای دوستان سیگاری قرار داده‌اند. برای رسیدن به این رستوران، بهتر است با اتومبیل شخصی‌تان از منزل راهی شوید و جایی مقابل مرکزخرید، در خیابان گاندی ماشین‌تان را پارک کنید. راه دوم این است که خودتان را به میدان ونک برسانید و از آن‌جا تاکسی‌های گاندی را سوار شوید.

رستوران بیکس، جایی است برای صرف یک  پیش‌غذا و یک غذای اصلی عالی در تراسی نورگیر و دلباز در یکی از روزهای همین هفته. 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر