ماهان شبکه ایرانیان

کافه ۱۴

کافه ۱۴، کافه‌ی کوچک اما دلنشینی است که با دکور ساده و قشنگش می‌تواند فضای خوبی برای خوردن یک صبحانه یا میان‌وعده باشد.

کافه 14

 

اگر دانشجوی یکی از دانشکده‌های خیابان انقلاب هستید، یا اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که دوست دارند بروند و میان کتاب‌فروشی‌های خیابان انقلاب بگردند تا کتاب مورد علاقه‌شان را پیدا کنند، یا حتی اگر برای کاری به انقلاب رفته‌اید، ‌اول خیابان وصال از طرف انقلاب جایی هست که چند دقیقه‌ای بنشینید و قهوه‌ای میل کنید.

 

 

کافه 14، کافه‌ی کوچک اما دلنشینی است که با دکور ساده و قشنگش می‌تواند فضای خوبی برای خوردن یک صبحانه یا میان‌وعده باشد. دیوارهای کافه سیمانی و خاکستری رنگ هستند و یک دیوار را از سر تا ته مبل سیاهی پوشانده و میزهای کوچک سفیدی جلوی این مبل است که فضاها را از هم جدا می‌کنند. روی این مبل سیاه پر از کوسن‌های بامزه و رنگارنگ است. روی یکی‌ از همین کوسن‌ها نوشته شده: Coffee is always a good idea و همه‌ی اهالی قهوه و کافه می‌دانند که چه جمله‌ی درستی است!

 

 

روی سقف یک فرقون سیاه هست! بله یک فرقون با 5 لامپی که از آن آویزان است و کافه را روشن می‌کند. دیوار ته کافه، که همان دیوار آشپزخانه است، دیواری خاکستری است با هزاران جمله و نقاشی های ریز و درشت رنگارنگ . یک جا یک فنجان قهوه‌ی صورتی می‌بینی که کنارش نوشته: Be amazing today. شعارهای روی دیوار را که بخوانی، به روز و حال و زندگی‌ات لبخند خواهی زد.

 

 

در کافه 14، می‌توانی هات‌داگ یا اسنک سفارش بدهی. می‌توانی برای صبحانه، املت یا کرواسان با نوتلا بخوری و شاد به دنبال کارت بروی. شاید کافه 14، کافه‌ی کوچکی به حساب بیاید، اما جای شادی است با موسیقی دهه‌ی 80 و 90 میلادی که می‌تواند هم تاثیر قهوه در شاد بودن را نشانت بدهد و هم با یک بشقاب سیب‌زمینی مخصوص، گرسنگی را از خاطرت ببرد.

 برای رسیدن به کافه 14، بهتریت راه استفاده از وسایل نقلیه عمومی است تا هم سریع‌تر به کافه برسید و هم درگیر طرح ترافیک و جای‌پارک نشوید. سیگار کشیدن در این کافه آزاد است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان