حقایق جالب زندگی ایوانکا، دختر ترامپ

ایوانکا ترامپ، مشاور ترامپ است و به دلیل نفوذی که در کاخ سفید دارد به عنوان بانوی اول آمریکا شناخته می‌شود. امروز مطالبی از زندگی دختر ترامپ می‌خوانید که شاید نمی‌دانستید.

حقایق جالب زندگی ایوانکا، دختر ترامپ

کمتر کسی است که این روزها دختر ترامپ را نشناسد. ایوانکا ترامپ که به واسطه نفوذش در کاخ سفید و مشاوره‌هایی که به پدرش دونالد ترامپ می‌دهد، شهرت زیادی به‌دست آورده است. نفوذ ایوانکا در کاخ سفید و سیاست آمریکا حتی از ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا نیز بیشتر است و عده‌ای ایوانکا را بانوی اول ایالات متحده آمریکا می‌دانند. به علاوه، این دختر ترامپ بود که او را برای ورود به عرصه سیاست تشویق کرد. ایوانکا ترامپ پیش از فعالیت‌های سیاسی در دنیای مد و اقتصاد نیز فعالیت داشته است. در این مطلب در بنیتا نگاهی می‌اندازیم به زندگی و حقایقی از زندگی بانوی اصلی آمریکا به گفته‌ی خود دونالد ترامپ، دختر عزیزدردانه‌اش، ایوانکا ترامپ. در ادامه با همراه باشید.

دختر ترامپ ایوانکا

ایوانکا ترامپ، که البته نام اصلی‌اش ایوانا است، 35 ساله و مادر سه فرزند است. او تنها دختر دونالد ترامپ از همسر اولش که یک مدل و ورزشکار اهل جمهوری چک بود، است. او در مدرسه‌ای تحصیل کرد که ژاکلین کندی در آن‌جا درس خوانده بود و سپس برای ادامه تحصیل به مدرسه‌ای دیگر رفت که خود جان اف کندی در آن‌جا تحصیل کرده بود. دونالد ترامپ در زمینه‌ی کسب و‌کار اختیاراتی به او داده که به هیچ‌کدام از همسرانش نداده بود و ایوانکا به همراه برادرانش بزرگترین معاملات و قراردادهای تجاری ترامپ را نظارت و پیگیری می‌کرد.

ایوانکا ترامپ در ابتدا پیرو مذهب پرسبیترینیسم که شاخه‌ای از پروتستان است بود، اما در سال 2009، پیش از ازدواج با جرد کوشنر مذهب خود را از مسیحیت به یهودیت تغییر داد. این دو اکنون سه فرزند دارند و ایوانکا کمتر درباره‌ی اعتقاداتش حرف می‌زند.

ایوانکا ترامپ تا کنون دو کتاب نوشته است. اولین کتاب او که در سال 2009 منتشر شد درباره‌ی زنان شاغل بود اما این کتاب منتقدین زیادی داشته زیرا منتقدین اعتقاد دارند زنی که از زمان تولد در رفاه کامل به سر برده و زندگی‌ای پر از تجمل را تجربه کرده‌ نمی‌تواند برای افرادی که به نان شب محتاج هستند از درس‌های زندگی بگوید و به آن‌ها مشاوره دهد. کتاب دوم او با استقبال بیشتری روبرو شد و بازنوشته‌ای از اسرار موفقیت برای زنان شاغل بود. انتقادهایی که به این کتاب وارد شد این بار بیشتر از قبل بود.

ایوانکا از سخنانی که پدرش درباره‌ی زنان و دختران گفته بود اظهار ناراحتی کرد و آن‌ها را نامناسب و زشت خواند. اما با این حال، برخلاف نظر اکثریت مردم، اعتقاد دارد رفتار پدرش در قبال خانم‌ها محترمانه است.

دختر ترامپ ایوانکا

او به هنر علاقه دارد. آپارتمان لوکس ایوانکا ترامپ که عکس‌هایش را در صفحه‌ی اینستاگرامش می‌توان دید، آثار هنری زیادی را در خود جای داده است.

ایوانکا برای بازی در نقش کوزت در فیلم سینمایی بی‌نوایان تست بازیگری داده بود اما قبول نشده بود و موفق نشد این نقش را بازی کند. اما در چند قسمت از سریال Gossip Girl بازی کرده است.

او در سال 2008 برای کمپین تبلیغاتی رقیب پدرش یعنی هیلاری کلینتون مبلغ زیادی پرداخت کرده است.

همان‌طور که در مطلب «محصولات ایوانکا ترامپ با نام دیگری به فروش می‌رسد» اشاره شد، پس از ریاست جمهوری دونالد ترامپ، بسیاری از زنان تصمیم به تحریم برند ایوانکا ترامپ و تمام کسانی که محصولات او را به فروش می‌رسانند گرفتند. ایوانکا ترامپ پس از راه‌اندازی برند خود، به جز برند خودش از هیچ برند دیگری کفش تهیه نمی‌کند.

 ایوانکا ترامپ باوجود اینکه متاهل و صاحب فرزند است در آخرین سفرش به عربستان یک پیشنهاد ازدواج دریافت کرد. جزئیات را در مطلب «پیشنهاد ازدواج مرد سعودی به دختر ترامپ» بخوانید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر