فردا شب در «دست خط»؛

عضو قدیمی دفتر امام خمینی (ره) از ناگفته‌ها می‌گوید

عضو قدیمی دفتر امام (ره) و مقام معظم رهبری از ناگفته های مبارزاتی و کاری خود می گوید.

عضو قدیمی دفتر امام خمینی (ره) از ناگفته‌ها می‌گوید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه «دست خط»، آیت الله سیدهاشم رسولی محلاتی یکی از قدیمی ترین اعضای دفتر امام خمینی (ره ) است که از سال 42 در دفتر امام (ره) مسئولیت داشته است و از نزدیک ترین یاران امام محسوب می شود؛ وی در برنامه «دست خط» این هفته، ناگفته های خود را از امام، انقلاب و رهبری بیان خواهد کرد.

آیت الله رسولی محلاتی که بعد از رحلت امام خمینی (ره ) در دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مسئولیت داشته و 27 سال است در کنار رهبر معظم انقلاب فعالیت می کند، همچنین از خاطرات خود در این دوران حساس 38 ساله بعد از انقلاب خواهد گفت.

وی که برای نخستین بار در برنامه ای تلویزیونی درباره خود و خاطرات و ناگفته هایش سخن می گوید، به رفاقت دیرین پدرش با امام خمینی (ره)، دوستی دیرینه خود با مرحوم آیت الله سید مصطفی خمینی و چگونگی حضور خود در دفتر امام در سال 42 اشاره خواهد کرد و به بیان ناگفته هایی جذاب خواهد پرداخت.

آیت الله رسولی محلاتی همچنین از زندگی شخصی و سبک زندگی خود، چگونگی ازدواج و تعداد فرزندان و دامادهایش خواهد گفت و نظر خود را درباره سه داماد مشهورش که در سطوح بالای نظام مسئولیت دارند ارائه خواهد کرد.

آقایان حجج اسلام علی اکبر ناطق نوری و شهیدی محلاتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و همچنین عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دامادهای آیت الله رسولی محلاتی هستند.

«دست خط» به تهیه کنندگی، سردبیری و اجرای محمدحسین رنجبران پنج شنبه ها ساعت 19 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود و تکرار آن نیز جمعه ها 9 صبح و یکشنبه یک و سی دقیقه بامداد پخش می شود .

نخستین تکرار «دست خط» این هفته بدلیل تقارن با راهپیمایی 22 بهمن جمعه ساعت 15 و سی دقیقه از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر