رازهای سر به مهری که هرگز برملا نشدند!

رازهای سر به مهر زیادی در جهان وجود دارد که با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی و تحقیقات بسیار، هنوز ناشناخته باقی مانده‌اند. بسیاری از مردم حتی از وجود چنین رازهایی با خبر نیستند. در این مطلب به چهار مورد از این رازها و معماهای حل نشده اشاره می‌کنیم.

رازهای سر به مهری که هرگز برملا نشدند!

بشر همواره به دنبال توضیحات منطقی برای حل این معماها و کشف رازهای ناشناخته است. اما برخی از این معماها، هرگز جواب قانع کننده‌ای ندارند و همیشه یک معما باقی می‌مانند و تا ابد ذهن انسان را به خود مشغول می‌سازند. با بنیتا همراه باشید و در مورد برخی از این معماهای ناشناخته بخوانید.

 

1- زمزمه‌های شهر تائوس

1.jpg

در شهر کوچک تائوس، در نیومکزیکو صداهای عجیبی از دوردست به گوش می‌رسد که شبیه به صدای موتور دیزیلی است. جالب است بدانید که این صداها را انسان به راحتی می‌شنود اما هیچ دستگاهی قادر به ثبت آن نیست. کسی تا به امروز موفق نشده منبع و علت ایجاد این صداها را کشف کند.

 

2- کتاب خطی ووینیچ

2.jpg

این کتاب به زبانی ناشناخته نوشته شده است. به طوری که هیچ‌کس تا به حال موفق نشده کتاب را به زبانی دیگر رمزگشایی کند و تنها سرنخ موجود، تصاویری هستند که در کتاب ثبت شده‌اند.

 

3- مثلث برمودا

3.jpg

در افسانه‌ها آمده است که جایی در اقیانوس، میان میامی و پورتوریکو، وجود دارد که اغلب کشتی‌ها و ابزار فلزی که در اطراف این نقطه هستند، به آن جذب می‌شوند. هیچ‌کس نمی‌داند علت این پدیده چیست!

 

4- کریپتوس

4.jpg

در ایالت ویرجینیا، مجسمه‌ای وجود دارد که روی آن رموزی نوشته شده است. این مجسمه‌ را جیم سَنبورن ساخته تا نشان دهد که همه‌چیز را می‌توان با استفاده از الگوها و سرنخ‌ها کدگذاری کرد. این سنگ نوشته چهار قسمت دارد که سه قسمت اول آن تا کنون رمز گشایی شده‌اند. اما قسمت چهارم را حتی باهوش‌ترین ماموران سیا هم نتوانسته‌اند رمزگشایی کنند!

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، می‌توانید قلعه‌ی هوسکا، دروازه‌ای برای ورود به جهنم! را نیز بخوانید.

همراهان همیشگی بنیتا، لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات هر مقاله، با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید به کانال تلگرامی بنیتا بپیوندید.

 منبع: list25

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر