معرفی جدیدترین ساعت ها

 

 نقره کار سوئدی ویویانا دارای مجموعه بالو – هابو ساعتی را خلق کرده که قلاب ندارد و به شکل النگو است. با ساعت بدون عدد بوده و مالکش حس آزادی از زمان را تجربه می‌کنیم. این یکی از طرح‌های امضا خورده جورج جانسون را دارد و و با اضافه کردن عناصری به آن مانند گل رز سعی در زیباتر کردن آن را دارد. 

 برای بار اول در سال 1935 تولید شد . مجموعه قطعات ساعت کادناز مربوط به ون کلیف و آرپلز دست بندی  قفل‌دار که نمایشگر آن در سمت راست قرار دارد که برای دیدن زمان لازم نیست مچ دست را بچرخانیم. این ساعت مشخصا از دوشس در وینستور الهام گرفته شده است. مجموعه کادناس اخیرا دوباره با شمارشگر‌های بزرگ و سبکی که در آن می‌توان صفحه نمایشگر را آسان‌تر مخفی کرد ارائه شده است.

ساعت کاندناس سرتی ساخته ون کلیف و آرپلز با طلای زرد با مجموعه‌ای از الماس‌ها که دور آن را پوشانده‌اند با شمارش‌گر‌های مروارید و زنجیر با دستبند مار ساخته شده است.

 مار‌ها وارد طرح‌های بولگاری شدند و به مرور زمان وارد مجموعه‌ای شدند که شامل ساعت‌ها و دست‌بندهای حلقه‌ مانند می‌شود که در فیلم کلئوپاترا توسط الیزابت تیلور پوشیده شده بود. در سال 2015 این خانه مد نمونه دیگری از این طرح را ارائه داد. سر و دم این مار معروف که دیگر حالا به یک برند تبدیل شده بود اکنون در آخرین تولیدش با هم برخورد دارند و مانند ضربدر شده است. 

ساعت سرپنتی بولگاری با قطر26 میلی متر و حرکت عقربه دقیقه شمار و کریستال‌های یاقوت سیاه بر روی شمارشگر با 18 گرم طلای صورتی با الماس‌های برش خورده بسیار زیبا که قیمت آن بر حسب تقاضا تعیین می‌شود. اولین ساعت تولید شده توسط شانل با نام مقدم .تقارن‌های پاریسی خود را از یکی از مکان‌های تاریخی شهر گرفته است. این ساعت شکل هشت گوشه خود را از قصر تاریخی وندوم گرفته است. الان این ساعت با طلای بژ تولید شده است. این رنگ چیزی بین زرد و قرمز است.

 استفاده زیرکانه گوچی از نقش و نگار‌های اسب مانند زیبا از توجه طراحان به اسب سوار‌های نجیب‌زاده در نزدیکی منطقه فلورنتین ایجاد شده است. از دهه 1950 تجسم‌های رایج در مورد دست بندها با فرم پیچ خورده به صورت کامل تعداد زیادی از طرح‌های مربوط به دست بند‌ها را تحت تاثیر قرار داد. ساعت طرح اسب گوچی 28 میلیمتر با 18گرم طلای صورتی پی وی دی با شمارشگر سیاه که در آفتاب می‌درخشد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر