ماهان شبکه ایرانیان

دور دوم پلی آف یورولیگ جام اینترتوتو

پانیونیوس با دو ستاره ایرانی وارد می‌شود

دور دوم مرحله پلی آف یورولیگ که پیش از این جام اینترتوتو نامیده می شود از امشب با ورود تیم یونانی و ستاره های ایرانی استارت خواهد خورد تا سه تیم صعود کننده به مرحله گروهی مشخص شوند.

به گزارش "ورزش سه"، پانیونیوس یونان امشب در دور دوم مرحله پلی آف یورولیگ(جام اینترتوتو)  پذیرای گوریسا اسلوونی استکه دو لژیونر ایرانی در فهرست 18 نفره حضور دارند تا امشب برای اولین بار در کنار هم برای این تیم به میدان بروند.


مسعود شجاعی بعد از تمدید قرارداد و احسان حاج‌صفی بعد از پیوستن به پانیونیوس امشب برای اولین بار در کنار هم با پیراهن این تیم  در یورولیگ به میدان خواهند رفت تا استارت فصل جدید را با حضور در رقابت های اروپایی بزنند آن هم در شرایطی که پانیونیوس پس از گذشت 9 سال دوباره در اروپا به میدان می‌رود.


خرید احسان حاج صفی در شرایطی در دستور کار سران باشگاه یونانی قرار گرفت  که تاسولا  بازیکن کلیدی فصل گذشته تیم پانیونیوس به لیگ فرانسه منتقل و به باشگاه دیگری فروخته شد از همین رو  میخائیل گریگوریو، سرمربی پانیونیوس در نشست خبری پیش از بازی امشب برابر گوریسا اسلوونی از حاج‌صفی به عنوان بازیکن جایگزین اصلی در پست تاسولا نام برد. این مربی گفت:« من روی حاج‌صفی در پست دفاع چپ حساب می‌کنم. او بارها در همین پست برای تیم‌های سابق خود بازی کرده که پست طبیعی او است و امیدوارم بتواند خواسته های تیم را برآورده کند».


جدال تیم های پانیونیوس و گوریسا اسلوونی امشب به میزبانی آتن برگزار می شود و برنده این بازی راهی دور سوم پلی آف یورولیگ خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان