ماهان شبکه ایرانیان

مراسم افتتاحیه ی المپیک ریو ۲۰۱۶ چه زمانی آغازخواهد شد؟ [ویژه المپیک ریو ۲۰۱۶]

مراسم افتتاحیه المپیک ریو ۲۰۱۶ چه زمانی است؟

مراسم افتتاحیه ی المپیک ریو 2016 چه زمانی آغازخواهد شد؟ [ویژه المپیک ریو 2016]

مراسم افتتاحیه المپیک ریو 2016 چه زمانی است؟

جمعه،15  مرداد اما در حقیقت میتوان گفت شنبه 16مرداد  و این به دلیل اختلاف زمانی است.

چه ساعتی آغاز می شود؟

شروع آن در ساعت 8 شب به وقت محلی ریو است که چنانچه شما آن را از یک شبکه بریتانیایی دنبال کنید نیمه شب جمعه یا به عبارتی صبح شنبه است. در کل این مراسم برای 4 ساعت به طول خواهد انجامید.

این مراسم در کجا برگزار می شود؟

در شهر ریو دوژانیرو در ورزشگاه ماراکانا:

maracana stadium
شایعات گوناگونی در خصوص آنچه در مراسم قرار است اتفاق بیفتد وجود دارد.گزارشاتی مبنی برآن است که در یک بخش از مراسم فیلمی به نمایش در می آید که در آن گیزل باندچن، مدل معروف، پیش از آنکه پلیس وارد عمل شود توسط شخص دیگری مورد سرقت قرار می گیرد. این بخشی از نمایش 3 ساعت مراسم را تشکیل خواهد داد و هدف از ساخت آن نشان دادن ابعاد خوب و بد برزیل به طور صادقانه در لحظه است.همچنین دام جودی دینچ نیز قرار است یک شعر بخواند و در پایان یک مراسم آتش بازی باشکوه که دراین شهر به این مناسبت انجام خواهد گرفت.

 

firework in maracana stadium
 

بخش جالب و به نوعی کمدی نمایش به عهده کارگردان برزیلی، فرنانرو میرلس و تهیه کننده دنیلا توماس خواهد بود که از سال 2012 با هم همکاری می کردند.

همچنین به نظر می رسد که هزینه ی صرف شده 10 درصد کمتر از میزانی است که لندن به عنوان میزبان المپیک قبلی در کشورش هزینه کرده بود.

میرلس درباره این موفقیت در کاهش هزینه می گوید:در کشوری مثل برزیل که ما برای تحصیل و دیگر امکانات به پول نیاز داریم باعث خجالت است که مانند لندن در زمان میزبانی اش هزینه کنیم.من از اینکه دیوانه وار پول خرج این مراسم نمی کنیم خوشحالم.از اینکه با این بودجه کم، کار میکنیم بی نهایت مسرورم زیرا برای برزیل این کار معنای بزرگی دارد.

چه زمانی اولین مسابقه انجام میگیرد؟

تا پیش از افتتاحیه یکی از مسابقات آغاز شده است.فوتبال بانوان در روز چهارشنبه  13 مرداد آغاز شده است و فوتبال آقایان و مسابقات تیر و کمان  یک روز پیش از مراسم آتش بازی آغاز شده است.

در روز شنبه فعالیت اصلی با 16 ورزش گوناگون و 7 عنوان مختلف برای تصرف، آغاز خواهد شد.اول از همه تیراندازی بانوان خواهد بود که به نظر می رسد چین پس از دوبار غلبه بر رقبایش در لندن و مسابقات بین المللی از شانس پیروزی بالایی برخوردار خواهد بود.

همچنین پیش بینی می شود که در اولین شنبه ی  المپیک تابستانه ریو ، تیم هاکی بانوان استرالیا ، با ثبت سه دوره قهرمانی، در مقابل تیم بانوان بریتانیا قرار خواهد گرفت که تا به حال به مرحله نهایی  نرفته و از سال 1980 تنها موفق به کسب 4 مدال برنز شده است.  

کریس فروم، جرینت توماس و آدام یاتس تشکیل دهنده ی یک تیم 5 نفره ی قوی بریتانیایی در دوچرخه سواری آقایان هستند و در بین آنها فروم محبوب ترینشان است.در شنا، راین لوچت آمریکایی در مقابل جیمز گای بریتانیایی و هانا میلی در شنای آزاد 400 متر قرار خواهد گرفت.

رکوردهای جهانی المپیک تاکنون چگونه بوده است و آیا میتوانیم امسال شاهد رکوردهای جدیدی باشیم؟

پیش بینی رکوردهایی که شاید شکسته شوند و رکورد جدیدی جای آن را بگیرد سخت است اما امیدواریم که ما شاهد رکوردشکنی های بیشتری باشیم.در لندن 2012، 32 رکورد جهانی در 8 ورزش مختلف شکسته شد.

خبر خوب برای مسافران به برزیل برای شرکت در مسابقات المپیک، بازگشایی خطوط جدید مترو دراین کشور است که در زمان موعد مسافران را بین مکان های مورد نظر جابه جا می کند.مقامات رسمی برزیل یک مراسم افتتاحیه به مناسبت  توسعه خطوط مترو 3 بیلیون دلاری در ریودوژانیرو ،  کمتر از یک هفته قبل از آغاز مسابقات المپیک برگزار کردند. خط 4 مترو به عنوان مهمترین پروژه ی مرتبط به برنامه المپیک بود.این خط می تواند صدها و هزاران ورزشکار و طرفدار را بین شهرهای کلیدی و محل مسابقات انتقال دهد.این خط در طول مسابقات، ویژه حمل و نقل ورزش کاران، کارمندان مربوطه و افراد دارنده ی بلیط شرکت در مسابقات خواهد بود و پس از پایان مسابقات المپیک به روی عموم باز خواهد شد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان