مدال طلای جذاب ترین یونیفرم متعلق است به... [ویژه المپیک ریو ۲۰۱۶]

تیم کانادا امیدوار است که در المپیک ریو ۲۰۱۶ حداقل ۱۹ مدال طلا را از آن خود کند.در بین کشورهایی که از یونیفرم خود  رو نمایی کرده اند تیم کانادا به عنوان با استایل ترین ها در بازی های امسال شناخته شده است.

مدال طلای جذاب ترین یونیفرم متعلق است به... [ویژه المپیک ریو 2016]

تیم کانادا امیدوار است که در المپیک ریو 2016 حداقل 19 مدال طلا را از آن خود کند.در بین کشورهایی که از یونیفرم خود  رو نمایی کرده اند تیم کانادا به عنوان با استایل ترین ها در بازی های امسال شناخته شده است.

البته همه در این زمینه اتفاق نظر ندارند اما باید به منتقدین گفت که هر تیمی ایرادهای خاص خودش را دارد و همه صد در صد کامل و بی نقص نیستند و این وظیفه ای دشوار برای یک طراح لباس است که ظاهری را برای بازیکنان کشورش طراحی کند که بیان گر آن ملیت باشد و بر طبق موازین مناسب  المپیک پیش رود.

در مطلب زیر نگاهی می اندازیم به  تیم هایی که رتبه ی بهترین ها را گرفتند:

طلا:کانادا

canada uniform

طراحی یونیفرم های تیم کانادا توسط برادران طراح برند Dsquared2 انجام گرفته است.این یونیفرم ها در عین حال که ظاهری ورزشکارانه به اعضای تیم میلادی است اما یونیفرم های کانادا با استایلی امروزی قهرمانانش را به نمایش خواهد گذاشت.

نقره:بریتانیا

british team

برند Stella McCartney و Adidas به هم پیوسته اند و کلکسیونی هنری برای بریتانیا طراحی کردند که طرحی جدید از لباس اشرافی انگلستان را به ذهن می آورد.عده ای شدیدا مخالف طراحی های McCartney  هستند اما همانند گذشته یونیفرم های مراسم با وجود ظاهری ورزشی و در عین حال راحت، ممتاز و با فکر بودند.یقه ها نمادی تلفیقی از سمبل های چهار ملیت قومی انگلستان بود که به وضوح ورای ترکیب رنگی معمولی بیشتر یونیفرم ها بود.همچنین یونیفرم ها 10% روشن تر از لباس های تیم در سال 2012 بود و استفاده از کلایماچیل برند Adidas میتواند به خنک نگه داشتن ورزشکاران در گرمای ریو کمک کند.

سیلور:سوئد

sweden team

برند سوئدی H&M یونیفرم های تیم کشورش را در سال 2014 طراحی کرده و امسال نیز این مسئولیت به عهده این برند است.تجمل یا طراحی خاصی در این یونیفرم ها دیده نمی شود بلکه از رنگ آبی و زرد که یادآورد این کشور است به صورت بسیار خوب و مناسبی با یک طراحی پر انرژی استفاده شده است.برای مثال در بادگیرها از یک زرد کمرنگ و در بخش های دیگر زرد پررنگ تر و سایه های مختلف طلایی استفاده شده است.در واقع در یونیفرم این کشور ما شاهد یک مجموعه متنوعی از رنگ ها هستیم.از سال 2012 تا کنون پیشرفت زیادی در یونیفرم های این کشور انجام گرفته است چرا که در سال 2012 سوئد دارای  یکی از بدترین یونیفرم ها بود.

شاهد چه خواهیم بود:

کلکسیون های دیگری هم وجود داشتند که ارزش نام بردن دارند.تلاش Lacoste در طراحی یونیفرم های تیم ملی فرانسه ، براق و ساده است.اکسسوری های mosquito-repelling کره جنوبی در مراسم افتتاحیه شامل کلاه، کراوات های خال دار و جوراب های راه دار است که تکمیل کننده ی ظاهر آنهاست.

باید افزود که همچنان بسیاری از کشورها از یونیفرم های خود رو نمایی نکرده اند و به نظر می رسد که همواره بعضی از بهترین لباسهای مخصوص افتتاحیه آنهایی هستند که بیان گر سنت آن ملت است.تماشای افتتاحیه ی بازی ها از آن جهت که شاهد رونمایی لباسهای ملل مختلف باشیم می تواند جذاب و هیجان انگیز باشد.

 

مقالات مرتبط

بهترین و بدترین لباس های تاریخ المپیک

olympic-outfit

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان