لاغری با افزایش دما و خنک شدن

می دانستید که چربی‌ها انعطاف‌پذیرند؟ گاهی اوقات با وجود نوشیدن زیاد مایعات و جنب و جوش بیش از حد در باشگاه، باز هم چربی‌ها دست از سر بدن شما برنمی‌دارند و در جاهایی که نباید باشند، شکل می‌گیرند.

می دانستید که چربی‌ها انعطاف‌پذیرند؟ گاهی اوقات با وجود نوشیدن زیاد مایعات و جنب و جوش بیش از حد در باشگاه، باز هم چربی‌ها دست از سر بدن شما برنمی‌دارند و در جاهایی که نباید باشند، شکل می‌گیرند.

برای از بین بردن این چربی‌ها، روش‌های درمانی بدون جراحی و چربی‌زدای Ultra-Lift و Cryolift می‌توانند فیزیک بدنی شما را بهبود ببخشند. بخش اول قدرت و شدت گرمای زیادی را مهار کرده درحالیکه بخش دوم با استفاده از انجماد عمل می‌کند.

 

افزایش دما –Ultra-Lift

به دنبال یک جایگزین برای عمل جراحی می‌گردید تا بتوانید اندازه دور کمر خود را کم کرده و غبغب خود را که اصلا صورت خوشایندی ندارد از بین ببرید؟ خب، دیگر نیازی به جستجو نیست. روش درمانی Ultra-Liftبرای این کار پیشنهادمی‌شود، روشی درمانی که با استفاده از امواج اولتراسوند چربی‌ها را کاملا نابود می‌کند بطوری که هیچ اثری از آنها باقی نمی‌ماند. گرما کلاژن زیر سطح پوست را منقبض کرده و به صورت انتخابی بافت‌های چربی دائمی را دچار اختلال کرده و آنها را کاهش می‌دهد. در صورت هم، این روش درمانی چربی‌های دور چانه، گردن و پلک‌ها را کاهش می‌دهد.

این روش مانند روش لیپوساکشن و جراحی بالای پلک در روشن کردن و با لطافت کردن چهره موثر است. روی بدن، این روش به مبارزه با دست ها، قسمت درونی پاها، ران هاو زانوها برمی خیزد، سلولیت‌ها را در هم می‌شکند تا این قسمت‌های بدن را کاملا بالا کشیده و جمع و جور کند. نتایج نه تنها دائمی بوده بلکه حتی باور نکردنی هستند.

خنک بمانید –Cryolift

چه حسی بهتر از حس خنک بودن است؟ روش‌های درمانی خیلی سرد منجمد کننده چربی، منظور ما این روش است. این روش درمانی بدون جراحی و بدون درد از دو طریق عمل می‌کند – از طریق کاهش دادن چربی و برگرداندن حالت ارتجاعی به پوست. پروسه انجماد، ابتدا بافت‌های چربی را منجمد کرده و سپس آنها را در هم می‌شکند. فقط و فقط سلول‌های چربی هدف این روش درمانی هستند و پس از پایان درمان، به صورت طبیعی توسط بدن محو می‌شوند. اوضاع خیلی ساده است.

سپس اشعه اینفرارد (مادون قرمز) به بدن تابانده می‌شود تا در پوست نفوذ کرده و لایه کلاژن زیر پوست را تحریک کند. این کار کمک می‌کند تا پوست، دوباره انعطاف‌پذیری خود را به دست بیاورد. بهتر از همه این موارد این است که Cryolift می‌تواند در استفاده برای هر بیمار به عنوان روش درمانی شان سفارشی سازی شود تا تمام بخش‌های مربوط به بدن هر بیمار را هدف قرار داده و شکل دهد. نتایج این روش درمانی بعد از 1 ماه قابل مشاهده می‌باشند، اما بعد از گذشت 4 ماه بهترین نتیجه این روش را می‌توان دید. بخاطر اینکه تاثیرات این روش دائمی هستند  بنابراین شما تنها یک درمان برای فرم دهی سریع بدنتان نیاز خواهید داشت. 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر