ماهان شبکه ایرانیان

طلیعه ای مبارک در انتظارثمرات...

دومین نشست وفاق و وحدت سه گروه روحانی - سیاسی کشور، یعنی جامعه روحانیت مبارز، مجمع روحانیون مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه ث قم که اخیرا در تهران برگزار گردید، باید طلیعه ای مبارک در جهت برقراری وحدت در میان سه گروه روحانی انقلابی و تاثیرگذار در صحنه های سیاسی کشور دانست و می توان امید و انتظار داشت که آثار و نتایج آن در جهت آرامش سیاسی کشور و زد ...

طلیعه ای مبارک در انتظارثمرات عملی نشست وفاق و وحدت سه گروه روحانی - سیاسی

دومین نشست وفاق و وحدت سه گروه روحانی - سیاسی کشور، یعنی جامعه روحانیت مبارز، مجمع روحانیون مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه ث قم که اخیرا در تهران برگزار گردید، باید طلیعه ای مبارک در جهت برقراری وحدت در میان سه گروه روحانی انقلابی و تاثیرگذار در صحنه های سیاسی کشور دانست و می توان امید و انتظار داشت که آثار و نتایج آن در جهت آرامش سیاسی کشور و زدودن تنش ها، در ماه های آینده، نمایان گردد. چنان که شنیده ها و گزارشها حکایت می کند، گویا چنین نشست هائی ادامه خواهد داشت تا دیدگاهها هرچه بیشتر به هم نزدیک تر شود و زمینه های اختلاف کمتر گردد.

در آستانه انتخابات دوره ششم مجلس شورای اسلامی، چنین نشست هایی بسیار بجا و ضروری است و در مرحله سیاسی کنونی کشور، یک اقدام برجسته به شمار می رود. جا دارد که محافل نزدیک به هر یک از سه گروه نیز به پیروی از سرانشان از سخنان و نوشته های اختلاف برانگیز خودداری کنند.

آینده نشان خواهد داد که چه کسان و چه گروه هایی، از این گونه اقدام های مثبت و ارزنده استقبال و چه کسانی از آنها احساس ناخشنودی می کنند و همین امر می تواند محک خوبی برای تشخیص صداقت و خلوص سیاسی آنها باشد.

از طرف دیگر برخی از محافل خارجی نیز که از کوچکترین مساله و مناقشه داخلی بهره برداری می کنند، از برکت این همدلی ها مجالی برای شیطنت نخواهند یافت. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان