ماهان شبکه ایرانیان

زن تاثیر گزار المپیک ریو ۲۰۱۶ [ویژه المپیک ریو ۲۰۱۶]

پرچمدار کاروان ایران در افتتاحیه المپیک برای کسب مدال طلا مبارزه کرد.

زن تاثیر گزار المپیک ریو 2016 [ویژه المپیک ریو 2016]

zahranemati1

در تاریخ 20 مرداد یکی از ورزشکاران با صندلی چرخدار خود در خط شروع می ایستد تا به رقابت با باقی ورزشکاران در رشته تیر و کمان انفرادی بپردازد و او کسی نبود جز زهرا نعمتی کسی که در مراسم افتتاحیه پرچم دار تیم ایران بود.

نعمتی در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن موفق به کسب مدال طلا شد و در المپیک امسال او تنها کسی بود که در رشته تیر و کمان موفق شد تا به المپیک 2016 ریو راه یابد.اولین مسابقه او در مقابل  Inna Stepanova روسی بود و در نهایت رتبه 49 را کسب نمود.

zahranemati2

زمانی که اولین تیر او به هدف خورد داور امتیاز "10 "را با صدایی بلندتر از قبل اعلام کرد و تماشاچیان با صدای بلند به تشویق او پرداختند.
زمانی که نعمتی در آخرین شانس خوددر ست اول بازی امتیاز 3 را کسب کردبازی را با امتیار 28 بر 21 باخت اما مجداد با تشویق تماشاچیان روبه رو شد.
روز مسابقه نعمتی تنها ورزشکار ایرانی حاضر در سالن بود اما در میان طرفداران افرادی مشاهده می شدند که پرچم ایران را به دست گرفته بودند و به تشویق ایران پرداختند.
در ست دوم بازی او دوبار موفق به کسب امتیار 10 شد و ست دوم را با امیتاز 28 بر 27 برنده شد.
ا او ست سوم و چهارم را باخت و در کل با جمع امتیاز 6 بر 2 بازی را از دست داد و متاسفانه  نتوانست به پیروزی در المپیک دست یابد.
بعد از بازی تعداد زیادی از خبرنگاران دور او جمع شدند و همگی تمایل داشتند تا مصاحبه ای با او داشته باشند و نعمتی را غرق در اشک یافتند.

zahra nemati3
بعد از خروج از بخش مطبوعات تعداد زیادی طرفدار خواهان عکس گرفتن با او یا امضا گرفتن شدند.نعمتی نیز درحالی که سعی میکرد اشکهایش را پاک کند از حمایت مردم لبخند می زد.نعمتی مجداد برای کسب مدال طلا در مسابقات پارالمپیک ریو به رقابت خواهد پرداخت.

zahra nemati

 

 

مقالات مرتبط

[ویژه المپیک ریو 2016] طرفداران ژاپنی سعید معروف

Iran-volleyball-team

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان