ماهان شبکه ایرانیان

اقامت تیم بسکتبال آمریکا در کشتی کروز [ویژه المپیک ریو ۲۰۱۶]

تیم بسکتبال آمریکا در  طول بازی های المپیک در یک کشتی کروز اقامت می کند.

اقامت تیم بسکتبال آمریکا در کشتی کروز [ویژه المپیک ریو 2016]

تیم بسکتبال آقایان و بانوان آمریکا در طول بازی های المپیک ریو به جای اقامت در دهکده المپیک  در یک کشتی کروز لوکس اقامت می کنند.
از سال 1992تیم بسکتبال آمریکا در طی مسابقات المپیک  به جای اقامت در دهکده المپیک در جاهای شیک و راحتی که به اصطلاح به آن خانه می گویند اقامت میکردند.
اگرچه اکثریت قریب به اتفاق ورزشکاران در دهکده المپیک اقامت می کنند،ستاره های NBA از محبوبیت و شهرت به عنوان دلیل اولیه برای انتخاب محل اقامت مجزا از سایر ورزشکاران در طول بازی های المپیک یاد می کنند.

nba team1

 

nba team2

مکان فوق دارای بخش هاییست که بازیکنان بتوانند دراوقات بیکاری در آنها به تفریح بپردازند.

nba team3


همینطور دارای کتابخانه نیز می باشد.

nba team 10

مجهز به 4 رستوران و یک سالن زیبایی است


mba team 5

nba team 6

کشتی توسط 250 پلیس و  حصار شیشه ای ضد گلوله محافظت می شود.
درهمین حال ، پشت دردهکده المپیک بدون زرق و برق، Andrew Bogut یک بسکتبالیست استرالیایی اقامت دارد  که برای Dallas Mavericks بازی می کند، اما برای بازی برای وطنش استرالیا در المپیک امسال حضور پیدا کرده است و قبل از اینکه بازی ها اجرا شود تیم  استرالیا از دستشوئی هایی که در آن قفل بود ، نشت لوله ها  و حتی آب پس دادن دیوارها در دهکده المپیک شکایت داشتند .به این طریق یک تصویر ترسناک از خوابگاه های دهکده در ذهن دیگران ایجاد شد.

nba team8

زمانیکه گزارشگر درباره برخی از شرایط نامناسب خوابگاه های دهکده المپیک به آنتونی گفت:آنتونی به او گفت که نمی خواهد که2 موقعیت ذکر شده را با هم مقایسه کند.

nba team 9


آنتونی می گوید:دهکده المپیک همیشه جایی بوده است که ما به عنوان بازیکن  ،همیشه مشتاق بوده ایم که در آنجا حضور پیدا کنیم.ما مشتاقانه به دنبال تجربه کردن آن هستیم و هنگامی که ما در مکانی مجزا از سایر تیم ها اقامت کرده ایم  ،تجربه المپیک برای ما و برای آنها متفاوت خواهد بود.
این خیلی مهم نیست که ما در یک قایق اقامت میکنیم،چون مثل این است که در یک هتل مدتی را سپری می کنیم نه اینکه با کروز در حال گشت زنی در دور و اطراف باشیم.بلکه فقط در یک مکان لنگر انداخته ایم.و دقیقا در شرایط و امکانات هتل به سر می بریم نه بیشتر.بنابر این مطلب خاصی برای بحث وجود ندارد.تختها بزرگ نیستند،اتاق ها کوچک هستند و اینها از معایب اقامت در کشتی است.
تیم آمریکا برای بازی های المپیک  تابستانی 2004 درآتن یونان نیز در کروز اقامت نمود.
در آن زمان اینطور به نظر می آمد که آنتونی به اقامت در کشتی علاقه زیادی نداشت و به خبرنگاران گفته بودکه ما در قایق گیر کرده ایم و فرصت ارتباط بر قرار کردن با هیچ کس را نداریم.


در آن سال تیم آمریکا مدال برنز را دریافت نمود.این اتفاق برای بار دوم در تاریخ المپیک  تیمی افتاد که  اغلب برنده مدال طلا می شد.
در حال حاضر  تعداد زیادی از معروف ترین ورزشکاران از سرتاسر جهان در دهکده المپیک ریو اقامت کرده اند،از جمله Usain Bolt ،که به عنوان سریعترین مرد جهان شناخته شده است .او 6 بار مدال طلای مسابقات را از آن خود کرده است.

nba team 11

 

 

مقالات مرتبط

اختصاصی المپیک-برگزاری مراسم افتتاحیه المپیک با پیغام «کره زمین را نجات دهیم»

Olympic-rio-2016-opening

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان