نرم افزارهای موضوعی اهل بیت(ع)

در عرصه احیاء و نشر فرهنگ جامع اسلام و معرفی سیره سراسر نور اسوه های الهی در قالب تألیف کتب، مقاله و تصویر و همچنین محصولات نرم افزاری، متأسفانه در برخی موضوعات آنچنان که باید و شاید، اقدامات قابل توجهی انجام نگرفته است و اسوه های بی مانندی چون شخصیت با عظمت سبط اکبر رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام هنوز غبار غریب ...

نرم افزارهای حسنی علیه السلام

در عرصه احیاء و نشر فرهنگ جامع اسلام و معرفی سیره سراسر نور اسوه های الهی در قالب تألیف کتب، مقاله و تصویر و همچنین محصولات نرم افزاری، متأسفانه در برخی موضوعات آنچنان که باید و شاید، اقدامات قابل توجهی انجام نگرفته است و اسوه های بی مانندی چون شخصیت با عظمت سبط اکبر رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام هنوز غبار غریبی بر چهره دارند. در این میان بر تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی لازم است که در معرفی این اسوه های ایمان و کمال، بیش از پیش، قدم بردارند.

در این شماره که ویژه نامه امام مجتبی علیه السلام می باشد، در ادامه معرفی نرم افزارهای موضوعی اهل بیت علیهم السلام «نرم افزار عترت 4» به حضور شما خوانندگان گرامی تقدیم می گردد.

نرم افزار عترت 4

این نرم افزار که ویژه امام حسن مجتبی علیه السلام است؛ توسط مؤسسه تحقیقاتی امام رضا علیه السلام 1 و در قالب یک CDو به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی تولید شده است که در محیط WIN قابل اجرا می باشد. این نرم افزار حاوی مطالب و موارد ذیل می باشد:

بیان زندگینامه حضرت امام حسن علیه السلام به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی؛

بیان متن احادیث نقل شده از امام حسن علیه السلام و امکان شنیدن ترجمه آن به فارسی و انگلیسی؛

سرگرمی های آموزنده برگرفته از احادیث امام حسن علیه السلام ؛

بخشهایی از زندگانی حضرت امام حسن علیه السلام به صورت پرسش و پاسخ؛

متن کامل کتابهای مرتبط با زندگانی امام حسن علیه السلام ؛

جستجو و دستیابی به متن احادیث از طریق موضوعی؛

واژه های کلیدی و یا واژه های متن فارسی و عربی؛

حدود 40 داستان درباره امام حسن علیه السلام با صدا و تصویر به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی؛

شنیدن مناجات «خمسة عشر» همراه با دیدن متن آن و شنیدن ترجمه آن به فارسی و انگلیسی؛

امکان جستجو در تمام لیست های انتخابی و فرمان چاپ؛

ده ها فیلم و تصویر در رابطه با عزاداری امام حسن علیه السلام .

این نرم افزار به قیمت 000/70 ریال در شرکت سحر2 (نماینده انحصاری مؤسسه تحقیقاتی امام رضا علیه السلام ) و فروشگاه های یاسین رایانه3، شارح4 و امداد کامپیوتر5، عرضه شده است.

لازم به ذکر است که علاوه بر این نرم افزار، CDهای فراوانی به صورت صوتی و تصویری در قالبVCD ، MP3 و CDهای صوتی عرضه شده است که جلوه حسن، سوزجگر، گنجینه معرفت، تعزیه 3، رضوان، نوا، مولودی، فیلم سینمایی تنهاترین سردار و... از آن جمله می باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر