رییس هیات مدیره انجمن جلوه‌های ویژه میدانی:

افراد خارج از صنف اجازه انجام امور جلوه‌های ویژه میدانی را ندارند

رییس هیات مدیره انجمن طراحان، مدیران و دستیاران جلوه های ویژه میدانی سینما تاکید کرد هیچ فردی خارج از صنف اجازه انجام امور مربوطه در این زمینه در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی را ندارد.

افراد خارج از صنف اجازه انجام امور جلوه‌های ویژه میدانی را ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نامدار روزبهانی رییس هیات مدیره انجمن طراحان، مدیران و دستیاران جلوه های ویژه میدانی سینمای ایران در بیانیه ای نسبت به مسایل پیش آمده در نامزدی در بخش طراحی جلوه های ویژه میدانی فیلم ها در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد.

متن کامل بیانیه بدین شرح است: «بسمه تعالی

چندی پیش شاهد استفاده و بکارگیری غیرقانونی از چاشنی بدنی در مجموعه برنامه تلویزیونی «خندوانه» و به دنبال آن اظهارنظرهای مغرضانه و غیرکارشناسی در رابطه با جلوه های ویژه میدانی در برنامه تلویزیونی «هفت» و اخیرا هم شاهد انجام امور جلوه های ویژه میدانی توسط جناب آقای ارشا اقدسی هستیم! که در این باره به عرض می رساند: پیرو جلسات قبلی که با وزارت ارشاد، وزارت دفاع، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و حراست سازمان صداوسیما صورت پذیرفت، مصوب گردید نه ایشان و نه هیچ شخص دیگر اعم از -حقیقی یا حقوقی- خارج از صنف، حق انجام امور جلوه های ویژه میدانی را ندارد و طبق هماهنگی با صنف محترم بدلکاران سینمای ایران مبنی بر عدم دخالت ایشان در انجام امور جلوه های ویژه میدانی و بالعکس، همچنین دفاع از امنیت شغلی که مدنظر وزارت محترم ارشاد و خانه سینما می‌باشد، از کلیه همکاران گرانقدر در انجمن طراحان، مدیران و دستیاران جلوه های ویژه میدانی سینمای ایران انتظار می‌رود تا اطلاع ثانوی و تا عذرخواهی رسمی جناب آقای ارشا اقدسی از هرگونه همکاری با ایشان در تمامی پروژه های سینمایی و تلویزیونی و ... خودداری نمایید و از همه شما گرامیان تقاضا دارم همکاری بفرمایید که ازحقوق به حق جلوه های ویژه میدانی دفاع کنیم.

و من الله التوفیق

محسن نامدار روزبهانی رییس هیات مدیره انجمن طراحان ، مدیران و دستیاران جلوه های ویژه میدانی سینمای ایران»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر