هرمس، برندی پیشرو در صنعت مد

هرمس یکی از مهمترین شرکت های مد است و ما در این متن، به نکاتی راجع به هرمس اشاره می کنیم که حتی طرفدارهای پر و پا قرصش هم نمی‌دانند. هرمس همیشه در اطراف ما بوده ! بله واقعا بوده! .اما نه همیشه، ۱۷۷ سالی می شود که همراه خوش پوشان و مد پسندان است.

هرمس یکی از مهمترین شرکت های مد است و ما در این متن، به نکاتی راجع به هرمس اشاره می کنیم که حتی طرفدارهای پر و پا قرصش هم نمی‌دانند. هرمس همیشه در اطراف ما بوده ! بله واقعا بوده! .اما نه همیشه، 177 سالی می شود که همراه خوش پوشان و مد پسندان است.

هرمس  همیشه تکنولوژی هوشمندی داشته است. در سال 2001  اقدام به ایجاد یک سایت تجارت هوشمند کرد .شاید برای آن زمان فروش اینترنتی بی منطق به نظر برسد  و شاید بگویید ، لباس و زیور آلات را به صورت آنلاین سفارش دادن امکان پذیر نبوده،  اما همین امر نشان از پیشرو بودن این شرکت در استفاده از تکنولوژی است.

هرمس علاقه دارد که این نام در خانواده باقی بماند.

"پیر دوماس " مدیر هنری فعلی ، عضوی از نسل ششم خانواده  موسس این برند می‌باشد. افرادی که در این خانواده به دنیا می آیند  از افراد خوش شانس به حساب می‌آیند  و نقش های اجرایی راکه از پدرانشان به ارث رسیده است  به عهده می‌گیرند.

هرمس به انسان دوستی اختصاص داده شده است.

هرمس که توسط دوماس تاسیس شده است  به ارتقای  مهارت‌های هنری سنتی وحمایت از هنرهای خلاقانه پرداخته است  و خود را متعهد به حفاظت های زیست محیطی می داند. 

 هرمس نام خانوادگی بنیان‌گذار اصلی این برند است و همچنین می‌گویند که این نام از داستانهای اساطیری یونانیان آمده است .


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر