طراحی‌های زیبای ناخن برای تنبل‌ها

اگر شما هم دوست ندارید زمان زیادی را صرف طراحی ناخن‌های خود کنید، یا این‌که مهارت کافی برای این‌کار ندارید و نمی‌خواهید پول عزیز خود را در آرایشگاه برای یک طراحی ساده هدر دهید، خوشحال باشید؛ این مقاله مخصوص شما است.

طراحی‌های زیبای ناخن برای تنبل‌ها

لاک ناخن

اگر شما هم دوست ندارید زمان زیادی را صرف طراحی ناخن‌های خود کنید، یا این‌که مهارت کافی برای این‌کار ندارید و نمی‌خواهید پول عزیز خود را در آرایشگاه برای یک طراحی ساده هدر دهید، خوشحال باشید؛ این مقاله مخصوص شما است.

1. یک لیف نایلونی احتیاج دارید.

یک لایه لاک ساده روی ناخن خود بزنید، انگشت‌تان را زیر یک لایه از توری لیف ببرید و تور را روی آن ثابت کنید. با استفاده از اسفنج کمی از پودر سایه چشم‌تان را بردارید و قبل از خشک شدن لاک، با پودر روی آن ضربه بزنید و توری را بدون تکان دادن بردارید.
طراحی ناخن ساده

2. طرح شیک و ساده

مطابق عکس ابتدا با یک لاک مخصوص طراحی، روی ناخن خطی منحنی ایجاد کنید؛ سپس داخل آن را لاک بزنید. قبل از این کار اجازه دهید لایه زیرین کاملاً خشک شود.

3. لاک را با سایه مخلوط کنید.

اگر دوست دارید لاک شما مات و زیبا باشد، کمی از لاک را داخل ظرف ریخته و کمی از سایه چشمی که رنگ آن نزدیک به رنگ لاک‌ باشد را با آن مخلوط کنید. سپس به ناخن‌ها بزنید.

4. یک لایه لاک اکلیل‌دار روی لاک ساده خود بزنید.

با همین لایه لاک ساده، به دستان خود زیبایی و جلوه ببخشید.
ناخن خال خالی

5. لاک خود را خال‌خالی کنید.

با استفاده از گیره‌های سر و مطابق با عکس زیر، به راحتی می‌توانید نقاط زیبا و گرد روی لاک خود بگذارید.

6. روی لبه ناخن‌ها نقاط رنگی بگذارید.

این کار نیز مطابق روش قبلی به سادگی انجام می‌شود. اگر شما هم در این فصل سرد دوست دارید انواع رنگ‌ها را روی دست داشته باشید، می‌توانید برای هر ناخن خود یک رنگ را به کار گیرید. بهتر است برای لایه زیرین از یک رنگ خنثی استفاده کنید.

7. لاک دو رنگ

ابتدا یک لایه از لاک دلخواه‌تان را به ناخن خود بزنید. پس از خشک شدن کامل آن، یک لایه (ترجیحاً با رنگی کاملاً متفاوت از لایه زیرین) روی آن بزنید اما از کمی بالاتر شروع کنید. برای این کار می‌توانید از چسب نواری استفاده کنید یا با مهارت دست خود، لاک رویی را به صورت یک موج درآورید.
لاک ناخن

8. با یک پلاستیک مچاله شده، طراحی کنید.

یک لایه لاک ساده به ناخن‌های خود بزنید و اجازه دهید خوب خشک شود. سپس تکه‌ای از یک کیسه پلاستیکی را مچاله کرده و مقداری از لاک دومی که انتخاب می‌کنید را روی آن بزنید. با ضربه زدن پلاستیک روی ناخن‌هایتان به آن طرحی مانند طرح یک سنگ زیبا بدهید.

9. از استیکر‌های گرد کلاسور استفاده کنید.

پس از زدن یک لایه لاک روی ناخن‌ها و خشک شدن آن، برچسب‌های گردی را که دور سوراخ‌های کاغذ کلاسور می‌زنید، در قسمت انتهایی ناخن‌های خود نزدیک ریشه بچسبانید و لایه دوم را روی قسمتی که بیرون از چسب است، بزنید. در انتها یک نیم دایره تمیز و زیبا نزدیک ریشه ناخن‌هایتان، رنگ دیگری خواهد داشت.

10. با یک تکه ابر سایه بزنید.

مانند قسمت‌های قبلی، یک لایه لاک روی ناخن‌ها زده و اجازه دهید کاملاً خشک شود. سپس کمی از لاک دوم را در یک ظرف بریزید و قسمت کوچکی از یک تکه اسفنج را در آن فرو ببرید. سپس با ابر روی ناخن خود ضربه بزنید. نتیجه، سایه‌ای زیبا روی ناخن‌هایتان خواهد بود.

11. لاک‌های حرارتی را امتحان کنید.

رنگ این لاک‌ها با تغییر دما عوض می‌شود و با استفاده از آن‌ها لازم نیست هیچ کاری انجام دهید.
طراحی ناخن

12. طرح گرافیکی بزنید.

پس از زدن و خشک شدن یک لایه لاک، لاک دوم را با رنگی متضاد یا کاملاً متفاوت انتخاب کنید، لاک اضافی روی برس لاک را با لبه شیشه لاک یا یک دستمال بگیرید و خطوطی نامنظم ایجاد کنید.

13. لاک طلایی را فراموش نکنید.

با استفاده از لاک طلایی یا هر رنگ براقی می‌توانید طرح‌های متنوع و ساده‌ای روی لاک خود ایجاد کنید و از نتیجه‌ی زیبای آن لذت ببرید.

14. رنگ بازی کنید.

پس از زدن یک لایه لاک ساده روی ناخن‌هایتان و خشک شدن کامل آن، مقداری از لاک دوم را در یک ظرف ریخته و با استفاده از نی و مکشی ملایم، کمی از آن بردارید (مراقب باشید که نی به اندازه کافی بلند باشد تا رنگ داخل دهان‌تان نرود). سپس با دمیدن در نی، لاک را روی ناخن‌هایتان بپاشید. برای این‌که پوست انگشتان‌تان کثیف نشود، می‌توانید دور ناخن‌های خود را با چسب بپوشانید.

15. طرحی برای روزهای بارانی

برای رسیدن به این طرح ساده و متفاوت، از یک لاک سیاه برای لایه زیرین استفاده کنید. سپس با استفاده از یک خودکار سفید روی ناخن خود طرحی شبیه یک صاعقه ایجاد کنید. در آخر می‌توانید برای سایه زدن و رسیدن به جلوه‌ای طبیعی‌تر، با استفاده از تکه‌ای اسفنج که آن را به رنگ دلخواه خود آغشته‌اید، روی ناخن‌تان ضربه بزنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر