۱۵حقیقتی که در خصوص لویی ویتون نمی‌دانستید (بخش اول)

بزرگترین فروشگاه لوازم مسافرتی دنیا متعلق به لویی ویتون Louis Vuitton است. این فروشگاه در خیابان شانزلیزه پاریس در کشور فرانسه واقع شده است و از سال ۱۹۱۴ فعالیتش آغاز شده است.

 

 

برند Louis Vuitton یکی از محبوب‌ترین برندهای لوکس دنیاست. با وجود اینکه این برند و مردی که در پشت نام آن است، زمان زیادی را در اجتماع و در زیر ذره بین چشم‌های مردم گذرانده‌اند، اما هنوز هم حقایقی درباره آنها وجود دارد که خیلی‌ها نمی‌دانند. با در نظر گرفتن این موضوع، ما در این بخش حقایقی را که احتمالا بسیاری از مردم در مورد Louis Vuitton اطلاع ندارند را ارائه می‌کنیم. بخش اول این مقاله را بخوانید و منتظر بمانید تا بخش دوم آن، که جذابیت بسیاری دارد و به زودی ارائه خواهد شد، منتشر شود.

 Luois Vuitton وقتی که فقط 13 سال سن داشت خانه را ترک کرد

Louis Vuitton در خانواده‌ای از طبقه کارگر در روستای کوچکی در فرانسه به دنیا آمد. او خیلی زود از اجتماع و محیط اطرافش خسته شد و درحالیکه هنوز یک نوجوان خام بود تصمیم گرفت که خانه و کاشانه اش را ترک کند. او مسافت 292 مایل تا پاریس را به تنهایی سفر کرد. در سال 1837 (1216)،Louis Vuitton زندگی خود را در پاریس شروع کرد. 

 او جعبه ساز شخصی همسر ناپلئون سوم بود

چه افتخار بزرگی! Luois Vuitton بخاطر مهارت جعبه سازی اش معروف شده بود و از او خواسته شد تا کار بسته‌بندی و جعبه سازی شخصی همسر ناپلئون، اوژنی ده‌مونتیو را برایش انجام بدهد.

 

کارگاه  او در زمان جنگ فرانسه و پروس تخریب شد

جنگ فرانسه و پروس در طول سال‌های 1870 تا 1871 اتفاق افتاد و در زمان جنگ، متاسفانه کارگاه Vuitton کاملا تخریب شد. اگرچه این اتمام کار به نفع او تمام شد چون او توانست با تلاش بیشتر فروشگاهی بسیار با شکوه‌تر در بخش مرکزی پاریس تاسیس کند.

 

او تا روزی که از دنیا رفت، کار کرد

این یک واقعیت است! Louis Vuitton در سن 72 سالگی از دنیا رفت و دقیقا تا قبل از اینکه از دنیا برود کار می‌کرد. او کار و فعالیت موفق خود را متعاقبا به پسر خود، Georges Vuitton سپرد.

 

بزرگترین فروشگاه لوازم مسافرتی دنیا متعلق به Louis Vuitton است

این فروشگاه در خیابان شانزلیزه پاریس در کشور فرانسه واقع شده است و از سال 1914 فعالیتش آغاز شده است. شخص Coco Chanel معروف، خالق برند Chanel نیز در این فروشگاه به کار فروشندگی فعالیت داشته است!

 

اولین مدیر ایده پردازی این برند، Marc Jacobs بود

Marc Jacobs کار خود را با شرکت Vuitton به عنوان مدیر ایده پردازی از سال 1997 شروع کرد. کار او کمک به طراحی مجموعه‌های لباس‌های راحت پوش برای خانم‌ها و آقایان بود.

 

Louis Vuitton، با ارزش‌ترین برند لوکس دنیاست

تا سال 2012، Louis Vuitton به مدت 7 سال متوالی با ارزش‌ترین برند لوکس دنیا بود. برندهای Hermes و Rolex در رده‌های بعدی این رتبه بندی قرار داشتند.

منتظر بمانید تا بخش دوم این مقاله جذاب ، حقایقی  که درباره برند Louis Vuitton نمی‌دانستید – نیز که به زودی ارائه خواهد شد، منتشر شود.

 

مقالات مرتبط

برند Tod

Tod-brand

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر