جمله‌هایی که باید به گوش همسرتان بخوانید (۱)

از بچگی همیشه مادرهامون روزانه یه جمله‌هایی رو بهمون گوشزد می‌کردن و ما هیچ وقت تصور نمی‌کردیم زمانی برسه که ما هم روزانه جمله‌هایی رو به کسی گوشزد کنیم. حالا باید بدونیم که برای این که بعضی چیزها رو همسرتون فراموش نکنه هر روز باید بهش یادآوری کنیم. سه جمله‌ای که در مقاله زیر براتون می‌گیم از طرف کسی که همسرش را از دست داده به شما توصیه می‌شود.

 

از بچگی همیشه مادرهامون روزانه یه جمله‌هایی رو بهمون گوشزد می‌کردن و ما هیچ وقت تصور نمی‌کردیم زمانی برسه که ما هم روزانه جمله‌هایی رو به کسی گوشزد کنیم. حالا باید بدونیم که برای این که بعضی چیزها رو همسرتون فراموش نکنه هر روز باید بهش یادآوری کنیم. سه جمله‌ای که در مقاله زیر براتون می‌گیم از طرف کسی که همسرش را از دست داده به شما توصیه می‌شود.

3 سال بود که ازدواج کرده بودم. زندگی‌ام بهترین زندگی دنیا بود. نه این که بخواهم در این مورد لاف بزنم یا زیاده گویی کنم، البته داشتن چنین زندگی خوبی واقعا کار سختی نیست. ما عاشق همدیگر بودیم. ساندویچ‌ها، جمله‌ها و قهوه همدیگر را تمام می‌کردیم. ما همیشه با یک هدیه مشابه همدیگر را شگفت‌زده می‌کردیم. ما فقط سه سال بود که ازدواج کرده بودیم، (همسرم مرد و همه چیز متوقف شد) اما اگر شما همسری دارید که به شما یادآوری می‌کند که قرار ملاقات با دندانپزشک‌تان را که تا 100 سال آینده هم ممکن بود پشت گوش بیندازید، رزرو کنید، قطعا شما خوشبخت هستید.

همانطور که مادرتان همیشه به شما می‌گوید، زندگی کوتاه است و هیچکدام از ما نمی‌دانیم که چه روزی قرار است از دنیا برویم، پس همدیگر را دوست بدارید و به بهترین نحو ممکن باهم رفتار کنید. جملاتی که باید هر روز به همسرتان بگویید را من به شما می‌گویم. یادتان نرود، هر روز، اگر می‌توانید.

 

 

 

1. "چیزی که من واقعا می‌خواهم . . ."

بسیاری از افراد با این طرز تفکر عجیب که جنبه خوشی هم ندارد که به مردم بگویید از آنها چه می‌خواهید، مشکل دارند و به ستوه می‌آیند، خصوصا اگر فرد مورد نظر، یک مرد باشد. اگر چیزی که می‌خواهید این است که در وقت استراحت، همسرتان با موهایتان بازی کند، یا اینکه از همسری که 10 سال است با او زندگی می‌کنید بخواهید که مثل همیشه و طبق روال معمول آشغال‌ها را بیرون بگذارد یا امثال اینها، فقط کافیست دهان خود را باز کنید و بگویید "نه"، اصلا "با زور" و "از روی نیاز" نیست. بر اساس تجربه من آقایان از اینکه در خوشحالی شما نقش کلیدی و ویژگی‌های داشته اند، واقعا متشکر و قدردان خواهند بود و بنا بر تجربه‌ای که من، شما و هر شخص دیگری که می‌شناسید داریم، هیچ چیز یک رابطه را خراب نمی‌کند، جز انتظارات برآورده نشده‌ای که هیچوقت به صورت زبانی بیان نشدند. اگر موفقیت رابطه شما مشروط به سرکوب کردن احساسات یا به زبان نیاوردن انتظاراتتان است، باید بگویم که سلام، حال شما خوب است؟ و البته باید بگویم که متاسفم!

 

 

2. "من تو را انتخاب می‌کنم."

ازدواج، انتخابی است که هر روز انجام می‌دهید. اینکه شما بارها و بارها و بارها از هم اشکال می‌گیرید و عیب همدیگر را می‌گویید خوب است، حتی اگر آب دهان آغشته به خمیردندان همسرتان را در سینک ظرفشویی ببینید. بگذارید هر دو طرف این رابطه بدانند که شما از داشتن همسرتان خوشحالید، و این باهم بودن، انتخابی است که شما انجام داده اید و به طور عجیبی عاشقانه است.

 

3. "من عاشق این کار توام."

فرصت‌ها و شانس‌ها، لحظات برجسته‌ای از زندگی شما هستند که متوجه می‌شوید چرا همسرتان شما را دوست دارد: بخاطر اینکه شما باهوشید، جذابید و یا طبع گرمی دارید اما بهترین قسمت‌های عاشقی در همین لحظه‌ها و مکان‌های کوچک شکل می‌گیرند، شرایطی مانند اینکه چگونه همسرتان وقتی می‌خواهد درب یک بطری خیارشور را باز کند آن همه ادا و اطوار از خودش در می‌آورد. این راه‌های کوچک برای عشق ورزیدن به همسرتان برای شما بسیار قابل اهمیت است و برای گفتن به دیگران هم توصیه‌های بسیار با ارزشی هستند.

 

مقالات مرتبط

چگونگی بهبود رابطه با شوهر

relationship-tips-2

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر