جلسه روحانی با اعضای شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان

ایلنا نوشت: عضوشورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان از جلسه روز یکشنبه اعضای این شورا با رییس‌جمهور خبر داد.

سیدمحمود میرلوحی درباره آخرین رایزنی شورای عالی سیاست‌گذاری برای چینش کابینه با بزرگان اصلاحات، بیان کرد: به احتمال زیاد روز یکشنبه هیات رییسه شورای عالی با رییس‌جمهور دیدار خواهند داشت و نظرات خود را مطرح می‌کنند.

عضو شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: در دو یا سه جلسه اخیر شورا که برگزار شد روسای ستاد استان‌های آقای روحانی هم حضور داشتند که بر انتخاب روسای استان‌ها و تحقق وعده کابینه جوان‌تر و هماهنگ با مواضع رییس‌جمهور تاکید شد.

او افزود: همچنین در جلسه شورای عالی بحث شد که انتظار بدنه جامعه، اصلاح‌ اقتصادی و رونق اقتصادی است که به عنوان یک مطالبه عمومی باید به آن پرداخته شود.

میرلوحی با اشاره به بحث سیاست‌های داخلی، گفت: مجموعه مجریانی که در سیاست داخلی حضور دارند، همراه رییس‌جمهور و هماهنگ حرکت نکردند و انتظار می‌رود در این زمینه توجه بیشتری شود.

ایلنا هم نوشت:

مرتضی مبلغ هم درباره دیدار هیات رییسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان با رییس‌جمهور گفت: جزییات این دیدار مشخص نیست اما قطعا اعضای هیات رییسه نقطه نظرات و آمادگی خود را برای هر‌گونه کمک جهت به ثمر رسیدن اهداف دولت و جامعه بیان می‌کنند.

رییس کارگروه تعامل شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: آن‌چه که برای جریان اصلاحات مهم تلقی می‌شود منافع ملی است.

27216

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر