ماهان شبکه ایرانیان

رنگ‌های مد سال صورتی روشن و آبی روشن

مانند هر سال، شرکت Pantone در ماه آگوست فهرستی با ۲۱۰ رنگ جدید را منتشر کرد


مانند هر سال، شرکت Pantone در ماه آگوست فهرستی با 210 رنگ جدید را منتشر کرد. 10 تای آنها، رنگ‌های فصل بودند اما در میان اینها 6 سایه رنگ جدید به چشم می‌خورد که در هفته‌های گذشته مد در نیویورک، پاریس و میلان توجه همگان را به خود جلب کردند که این 6 سایه رنگ عبارتند از: هلویی، فیروزه ای، خاکستری لیلاک، قهوه ای آیس کافی،صورتی روشن (صورتی Red Quartz) و آبی روشن Serenity. 
بعضی از طراحان مانند میشل کورس، کارل لاگرفلد و کارولینا هررا مجموعه‌های بهاره 2016 خودشان را به طور ویژه و اختصاصی با این 2 رنگ از آن 10 رنگ ارائه کردند: صورتی روشن (صورتی Red Quartz) و آبی روشن Serenity. اگرچه وجود این رنگ‌ها را در لباس شب‌ها بسیار دیده‌ایم، اما بعضی از لوازم جانبی بیشتر با رنگ‌های خاکستری لیلاک و هلویی ارائه شده بودند و هنوز هم رنگ‌های سیاه و سفید در مجموعه‌های طراحانی همچون Giorgio Armani استفاده می‌شوند، آرمانی اعلام کرده بود که دیگر به هیچ عنوان در مجموعه‌هایش از خزه‌های حیوانات استفاده نمی‌کند. مانند بسیاری از طراحان، او هم این فصل ترکیبات پارچه ای و پشمی، کتانی و پنبه ای را از طراحی‌های خود حذف کرد. جالب است بدانید که رنگ صورتی روشن (صورتی Red Quartz)، رنگ عشق، قلب، خلاقیت و سنگ انرژی یا همان سنگ کوارتز است.

امیدواریم که در این بهار و تابستان، این رنگ‌ها بتوانند انرژی‌های خوب را به جهان ما القا کنند چون که آنها خود الهام گرفته از انرژی‌های مثبت، آرامش و صلح هستند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان