آغاز دور جدید نمایش زندگی زنان در «مینا» نعمت اله + فیلم

حمید نعمت‌ اله قصد دارد تا با فیلم جدید خود یعنی «رگ خواب» نمایش خاص و متفاوتی از زندگی زنان را در جشنواره سی‌و پنچم فیلم فجر به نمایش بگذارد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- حمید نعمت‌اله کارگردان موفق سینمای ایران پس از اکران موفق «آرایش غلیظ» در جشنواره فیلم فجر به سراغ فیلم جدید خود رفت و توانست پروانه ساخت جدیدترین فیلم خود یعنی «مینا» را در 7 آبان ماه از سوی شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی بگیرد. این فیلم نوشته معصومه بیات بود و خود نعمت الله تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشت. نعمت‌اله از همان زمان نیز اعلام کرده بود که به زودی نام فیلم خود را تغییر می‌دهد و در آستانه آغاز فیلمبرداری این فیلم، نام فیلم از «مینا» به «رگ خواب» تغییر داد.

آغاز دور جدید نمایش زندگی زنان در «مینا» نعمت اله + فیلم 

نعمت اله که فیلمبرداری جدیدترین اثر سینمایی خود را از 26 آذر ماه 94 در تهران کلید زده بود، در 5 اسفند ماه همان سال با ضبط سکانس‌هایی داخلی با بازی لیلا حاتمی در محدوده گلبرگ تهران به پایان ‌رسانید. لیلا حاتمی و کوروش تهامی دو بازیگر نقش اصلی این فیلم هستند که حمیدرضا آذرنگ دیگر بازیگر چهره «رگ خواب» محسوب می‌شود. فیلم «رگ خواب» یک فیلم اجتماعی است که در آن نعمت اله به رابطه یک زن و مرد می‌پردازد که در این ارتباط فراز و فرودهای زیادی دارند.

آغاز دور جدید نمایش زندگی زنان در «مینا» نعمت اله + فیلم
 

داستان این فیلم درباره یک زن است و به نظر می‌رسد نعمت‌الله قصد دارد اضمحلال زنی را در زندگی اش به تصویر بکشد و فضای متفاوتی را در این فیلم تجربه کند. حمید نعمت‌اله پیش از این با ساخت سه فیلم «بوتیک»، «بی‌پولی» و «آرایش غلیظ» و همین‌طور ساخت سریال ویژه «وضعیت سفید»، نشان داده است که به سینمایی متفاوت‌تری از سینمای اجتماعی غالب ایرانی اعتقاد دارد.

 

سایر عوامل این اثر سینمایی عبارتند از: مجری طرح و گریم: سهند ترابی، منشی صحنه: شیدا یوسفی، تدوین: مهدی سعدی، نویسنده: معصومه بیات، تهیه کننده و کارگردان: حمید نعمت اله.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان