ماهان شبکه ایرانیان

شمسایی د ر گفتگو با مهر:

اگر نظری تعهدنامه را امضا کند در خدمتش خواهیم بود

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید شرط بازگشت مصطفی نظری به این تیم امضای تعهدنامه باشگاه است.

اگر نظری تعهدنامه را امضا کند در خدمتش خواهیم بود

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت مصطفی نظری و اینکه وی حاضر نشده است تعهدنامه را امضا کند، گفت: در این تعهدنامه یکسری مفادی وجود دارد و نظری هم می تواند آنرا قبول کند یا قبول نکند. اگر نظری این تعهدنامه را امضا کرد در خدمتش خواهیم بود.

وی درباره اینکه گفته می شود بندهای این مفاد با نظر شما برای نظری در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: من آدمی هستم که در عین رفاقت با بازیکنان، اعتقاد دارم باید فاصله ها را هم رعایت کرد. بازیکنان باید حد و مرز خود را بدانند. یکسری مسائل دست من است. از باشگاه هم می خواهم تا زمانی که هستم، این مسائل رعایت شود. حالا در این مورد شاید یک بند از تعهدنامه هم از طرف من باشد ولی بندهای دیگر برای باشگاه است. همانطور که گفتم اگر نظری تعهدنامه را امضا کرد در خدمتش خواهیم بود.

سرمربی تاسیسات در پایان با اشاره به دیدار این هفته تیمش برابر مقاومت البرز گفت: نظری را این هفته هم نداریم. بهروز جعفری هم برای حضور در جام باشگاه های آسیا به همراه بانک بیروت به ویتنام رفته است. بازی سختی با مقاومت داریم. بازی های این تیم را آنالیز کرده ایم و مقابل مقاومت دنبال سه امتیاز خواهیم بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان